| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Vinski turizam grada Samobora : diplomsko delo univerzitetnega študija
Authors:ID Mrkonjić, Lovro (Author)
ID Poljak Istenič, Saša (Mentor) More about this mentor... New window
ID Petek, Vita (Comentor)
Files:.pdf UN_Mrkonjic_Lovro_2023.pdf (663,41 KB)
MD5: B5E67BA5B17E3B0DF89FBCE8D8A56421
 
Language:Croatian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FT - Faculty of Tourism
Abstract:U sklopu ovog diplomskog rada proveli smo istraživanje i napravili analizu trenutne situacije i napretka vinskog turizma u gradu Samoboru u Hrvatskoj. Prvo smo se upoznali sa samim gradom te ključnim pojmovima ovog istraživanja i rada, a nakon toga i s trenutnom situacijom vinskog turizma. Nakon toga smo napravili istraživanje na temelju intervjua s poljoprivrednicima, turističkom zajednicom i samom gradskom upravom grada Samobora. Kroz istraživanje došli smo do zaključka kako vinski turizam u gradu Samoboru ne samo da nije dovoljno razvijen nego je i nedostatno razvijen. Postoji mnogo prostora za napredak, a sami poljoprivrednici spremni su na suradnju s turističkom zajednicom i Gradom te čekaju na trenutak kada će napokon moći prikazivati i pokazivati turistima procese proizvodnje te same autonomne vinske proizvode. U razgovoru s gradskom upravom došli smo do zaključka kako se u skoroj budućnosti očekuje veća potražnja za vinskim proizvodima, dok se sadašnja potražnja i interes odnose na samo deset posto turista koji dolaze. Grad želi pokrenuti razvoj vinskog turizma u skladu sa zakonskim okvirima i cilj im je pružati kvalitetan doživljaj i vinski proizvod svakom turistu.
Keywords:vinski turizam, vino, turist, vinski turist, grad Samobor
Place of publishing:Maribor
Place of performance:Brežice
Publisher:[L. Mrkonjić]
Year of publishing:2023
Number of pages:83 str.
PID:20.500.12556/DKUM-84177 New window
UDC:338.48:634.8(497.521Samobor)(043.2)
COBISS.SI-ID:158102787 New window
Publication date in DKUM:07.07.2023
Views:625
Downloads:123
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:Misc.
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:24.04.2023

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Vinski turizem mesta Samobora
Abstract:Predlogi, ki jih lahko podamo za mestno upravo in turistično skupnost, so: izboljšati izobraževanje vinarjev s seminarji, konferencami, praksami, izmenjavo vinarjev z vinarji iz tujine in z drugih destinacij, ki pridelujejo enake ali podobne sorte, ter vzpostaviti strokovni nadzor, torej zbrati ekipo ljudi, ki se bo ukvarjala s tržnimi raziskavami, zbiranjem in analiziranjem podatkov in ki bo dala prave smernice mestu in turistični skupnosti, da bosta lahko skupaj naredila naslednje korake in zagovarjala svoje kmete in njihove izdelke na poti k izboljšanju. Priporočamo polletno preverjanje osebnih potreb glede uživanja različnih vrst vin po starostnih skupinah v mestu in občini ter vrstah turistov. Menimo, da je treba raziskati starostne skupine vinskih turistov, saj so te različne, želja po spoznavanju vinskega turizma in okušanju vinskih izdelkov pa je v vsaki starosti drugačna. Tako lahko poudarimo, da mlajše generacije vinskih turistov obiskujejo destinacije, ker jim je to zanimivo in se želijo zabavati in doživeti nekaj novega, medtem ko starejše skupine turistov obiskujejo vinske destinacije zaradi užitka in spoznavanja proizvodnih procesov in tradicije. Na podlagi pridobljenih podatkov priporočamo, da vinarji analizirajo in prilagodijo pridelavo vinarskih proizvodov povpraševanju ter si v skladu s tem zastavijo cilje in določijo, koliko litrov je treba pridelati, da zadostijo povpraševanju. Ustvariti morajo sistem certificiranja kakovosti vina in vinarskih proizvodov na način, da bi zbirali podatke o vseh kmetih in vsako leto organizirali javni natečaj, na katerega bi se lahko prijavili vsi kmetje in kjer bi svoje pridelke predstavili in prejeli diplomo. za kakovost in uspeh izdelkov. Poleg tega je sodelovanje s Hrvaškim centrom za kmetijstvo, prehrano in podeželje namenjeno standardizaciji kakovosti vinskih proizvodov in določitvi enotnega kriterija za ocenjevanje in pridobivanje čim večjega števila točk za kakovost in odličnost pridelanega vina. Posodobitev in naložbe v potrebno mehanizacijo, tehnologijo in infrastrukturo bo vodila do pridelave kakovostnejšega vina, hitrejše in cenejše pridelave. Treba je pogosteje organizirati sejme, prireditve in manifestacije v mestu ter večkrat letno organizirati dneve odprtih vrat pridelovalcev vina, da jih turisti ob teh dneh obiščejo, se razgledajo in izvedo vse o sami pridelavi izdelkov in drugih zanimivostih ter na koncu izdelke tudi okusijo. Združenje vseh kmetov naj zbira mnenja, izkušnje in ideje za izboljšanje in razvoj vinskega turizma ter zagotavlja finančno in drugo podporo vinarjem, tudi z oblikovanjem blagovne znamke samoborskih vinskih proizvodov, ki bi se umeščala na domače in tuje trge. Izdelati je treba spletno stran, kjer bi se lahko kmetje prijavili in predstavili sebe, svoje posesti, izdelke in storitve ter kjer bi vsi prebivalci in turisti lahko zapisali ocene, izkušnje in komentarje. Prek te strani ali družbenih omrežij bi objavljali oglase, ki bi privabljali turiste iz vse države in sveta. Promocija vinskega turizma, mesta Samobor, vseh kmetov in samoborskih vinskih pridelkov, storitev in vinskega bogastva bi morala potekati tudi s pomočjo plakatov, oglasov, tako fizičnih kot digitalnih, preko različnih sejmov in dogodkov za trženje vinskih proizvodov na različne trge. Mesto Samobor je mesto, ki ima prevelik potencial, da bi bil vinski turizem na takšnem nivoju, kot je zdaj. Treba se je bolj angažirati in zbrati strokovno ekipo ljudi, ki bo z nadzorom in pravilnimi predlogi ustvarila boljšo ponudbo za turiste in kmetom pomagala pri razvoju in privabljanju turistov. Potrebna je boljša promocija, boljša medsebojna komunikacija in vključevanje vseh kmetov, društev, mesta in turistične zveze.
Keywords:vinski turizem, vino, turist, vinski turist, mesto Samobor


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica