| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vinski turizam grada Samobora : diplomsko delo univerzitetnega študija
Avtorji:ID Mrkonjić, Lovro (Avtor)
ID Poljak Istenič, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Petek, Vita (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Mrkonjic_Lovro_2023.pdf (663,41 KB)
MD5: B5E67BA5B17E3B0DF89FBCE8D8A56421
 
Jezik:Hrvaški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:U sklopu ovog diplomskog rada proveli smo istraživanje i napravili analizu trenutne situacije i napretka vinskog turizma u gradu Samoboru u Hrvatskoj. Prvo smo se upoznali sa samim gradom te ključnim pojmovima ovog istraživanja i rada, a nakon toga i s trenutnom situacijom vinskog turizma. Nakon toga smo napravili istraživanje na temelju intervjua s poljoprivrednicima, turističkom zajednicom i samom gradskom upravom grada Samobora. Kroz istraživanje došli smo do zaključka kako vinski turizam u gradu Samoboru ne samo da nije dovoljno razvijen nego je i nedostatno razvijen. Postoji mnogo prostora za napredak, a sami poljoprivrednici spremni su na suradnju s turističkom zajednicom i Gradom te čekaju na trenutak kada će napokon moći prikazivati i pokazivati turistima procese proizvodnje te same autonomne vinske proizvode. U razgovoru s gradskom upravom došli smo do zaključka kako se u skoroj budućnosti očekuje veća potražnja za vinskim proizvodima, dok se sadašnja potražnja i interes odnose na samo deset posto turista koji dolaze. Grad želi pokrenuti razvoj vinskog turizma u skladu sa zakonskim okvirima i cilj im je pružati kvalitetan doživljaj i vinski proizvod svakom turistu.
Ključne besede:vinski turizam, vino, turist, vinski turist, grad Samobor
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Brežice
Založnik:[L. Mrkonjić]
Leto izida:2023
Št. strani:83 str.
PID:20.500.12556/DKUM-84177 Novo okno
UDK:338.48:634.8(497.521Samobor)(043.2)
COBISS.SI-ID:158102787 Novo okno
Datum objave v DKUM:07.07.2023
Število ogledov:625
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vinski turizem mesta Samobora
Opis:Predlogi, ki jih lahko podamo za mestno upravo in turistično skupnost, so: izboljšati izobraževanje vinarjev s seminarji, konferencami, praksami, izmenjavo vinarjev z vinarji iz tujine in z drugih destinacij, ki pridelujejo enake ali podobne sorte, ter vzpostaviti strokovni nadzor, torej zbrati ekipo ljudi, ki se bo ukvarjala s tržnimi raziskavami, zbiranjem in analiziranjem podatkov in ki bo dala prave smernice mestu in turistični skupnosti, da bosta lahko skupaj naredila naslednje korake in zagovarjala svoje kmete in njihove izdelke na poti k izboljšanju. Priporočamo polletno preverjanje osebnih potreb glede uživanja različnih vrst vin po starostnih skupinah v mestu in občini ter vrstah turistov. Menimo, da je treba raziskati starostne skupine vinskih turistov, saj so te različne, želja po spoznavanju vinskega turizma in okušanju vinskih izdelkov pa je v vsaki starosti drugačna. Tako lahko poudarimo, da mlajše generacije vinskih turistov obiskujejo destinacije, ker jim je to zanimivo in se želijo zabavati in doživeti nekaj novega, medtem ko starejše skupine turistov obiskujejo vinske destinacije zaradi užitka in spoznavanja proizvodnih procesov in tradicije. Na podlagi pridobljenih podatkov priporočamo, da vinarji analizirajo in prilagodijo pridelavo vinarskih proizvodov povpraševanju ter si v skladu s tem zastavijo cilje in določijo, koliko litrov je treba pridelati, da zadostijo povpraševanju. Ustvariti morajo sistem certificiranja kakovosti vina in vinarskih proizvodov na način, da bi zbirali podatke o vseh kmetih in vsako leto organizirali javni natečaj, na katerega bi se lahko prijavili vsi kmetje in kjer bi svoje pridelke predstavili in prejeli diplomo. za kakovost in uspeh izdelkov. Poleg tega je sodelovanje s Hrvaškim centrom za kmetijstvo, prehrano in podeželje namenjeno standardizaciji kakovosti vinskih proizvodov in določitvi enotnega kriterija za ocenjevanje in pridobivanje čim večjega števila točk za kakovost in odličnost pridelanega vina. Posodobitev in naložbe v potrebno mehanizacijo, tehnologijo in infrastrukturo bo vodila do pridelave kakovostnejšega vina, hitrejše in cenejše pridelave. Treba je pogosteje organizirati sejme, prireditve in manifestacije v mestu ter večkrat letno organizirati dneve odprtih vrat pridelovalcev vina, da jih turisti ob teh dneh obiščejo, se razgledajo in izvedo vse o sami pridelavi izdelkov in drugih zanimivostih ter na koncu izdelke tudi okusijo. Združenje vseh kmetov naj zbira mnenja, izkušnje in ideje za izboljšanje in razvoj vinskega turizma ter zagotavlja finančno in drugo podporo vinarjem, tudi z oblikovanjem blagovne znamke samoborskih vinskih proizvodov, ki bi se umeščala na domače in tuje trge. Izdelati je treba spletno stran, kjer bi se lahko kmetje prijavili in predstavili sebe, svoje posesti, izdelke in storitve ter kjer bi vsi prebivalci in turisti lahko zapisali ocene, izkušnje in komentarje. Prek te strani ali družbenih omrežij bi objavljali oglase, ki bi privabljali turiste iz vse države in sveta. Promocija vinskega turizma, mesta Samobor, vseh kmetov in samoborskih vinskih pridelkov, storitev in vinskega bogastva bi morala potekati tudi s pomočjo plakatov, oglasov, tako fizičnih kot digitalnih, preko različnih sejmov in dogodkov za trženje vinskih proizvodov na različne trge. Mesto Samobor je mesto, ki ima prevelik potencial, da bi bil vinski turizem na takšnem nivoju, kot je zdaj. Treba se je bolj angažirati in zbrati strokovno ekipo ljudi, ki bo z nadzorom in pravilnimi predlogi ustvarila boljšo ponudbo za turiste in kmetom pomagala pri razvoju in privabljanju turistov. Potrebna je boljša promocija, boljša medsebojna komunikacija in vključevanje vseh kmetov, društev, mesta in turistične zveze.
Ključne besede:vinski turizem, vino, turist, vinski turist, mesto Samobor


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici