| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova procesa primopredaje nujnega reševalnega vozila Reševalne postaje Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana
Avtorji:ID Černjač, Timotej (Avtor)
ID Kern, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cernjac_Timotej_2023.pdf (7,08 MB)
MD5: 66EEE0EF136932F38C2CE07E4DB94783
 
.zip MAG_Cernjac_Timotej_2023.zip (9,35 MB)
MD5: ABABF80836221EB7A76A90D92DDB38F5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Cilj službe nujne medicinske pomoči (NMP) je čim hitrejši odziv na klic v sili in čimprejšnje nudenje NMP. Ekipe morajo biti stalno pripravljene na ukrepanje, saj se klici v sili dogajajo nepredvidljivo in v različnem obsegu. Da bi ekipa lahko v vsakem trenutku kakovostno ukrepala, mora zagotavljati brezhibnost nujnega reševalnega vozila (NRV) in vse opreme, pripomočkov ter sanitetno-potrošnega materiala (SPM). Reševalne postaje to zagotavljajo z dosledno primopredajo NRV med izmenami. Na ta način zaposleni, ki z delom zaključujejo, poročajo zaposlenim, ki bodo v naslednji izmeni začeli. K procesu primopredaje NRV prištevamo tudi primopredajni pregled, s katerim se zaposleni prepričajo, da so NRV, oprema, pripomočki in SPM res v predpisanem stanju. Vendar ker klic v sili lahko nastopi še pred zaključenim primopredajnim pregledom in ker so sodobna NRV opremljena s širokim naborom opreme in pripomočkov, je ključno, da primopredajni pregled NRV strateško zastavimo na način, da bodo ključna oprema in pripomočki pregledani prednostno in bo NRV čim prej pripravljeno na izvajanje nujne intervencije ter bo tako zagotovljena varnost pacientov, pregled preostalih artiklov, ki so del opremljenosti NRV, pa lahko izvedemo tudi kasneje. Kot aktivni udeleženci v delovnem procesu smo skupaj s sodelavci prepoznali priložnost za izboljšavo trenutnega poslovnega procesa, saj v obstoječem stanju primopredajni pregled ni poenoten, ni poudarjen pomen primarnega pregleda ključne opreme potrebne za izvajanje nujne intervencije, pri primopredajnem pregledu se pojavljajo odvečne zamudne ponovitve pregledov artiklov, vse to pa vodi v tveganje za varnost pacientov. Prepoznali smo tudi smiselnost rešitev v drugih panogah in tudi enotah NMP, kjer se uporabljajo varnostne plombe, s katerimi zmanjšamo nepotrebne ponovitve že pregledanih artiklov. V magistrskem delu smo želeli dokazati, da lahko s prenovo poslovnega procesa primopredaje NRV na reševalnih postajah dosežemo večjo učinkovitost delovanja, ki se bo odražala s hitrejšo varno pripravo ekipe na izvajanje nujne intervencije ter hkrati razbremenitev zaposlenih s skrajšanim poslovnim procesom. V ta namen smo oblikovali projekt prenove poslovnega procesa. Na Reševalni postaji Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana smo izvedli raziskavo, v kateri smo merili trajanje pregleda primopredajnega pregleda, morebitno površnost in težave pri 40 zaposlenih. Trajanje primopredajnega pregleda NRV je v povprečju trajalo 29 minut in 59 sekund (29:59), kombinacija najkrajših časov posameznih pregledov artiklov pa je znašala 10:01. Ker je bolj kot celotni pregled NRV pomemben pregled ključnih artiklov za izvajanje nujne intervencije, smo pripravili izbor teh artiklov. Kombinacija povprečnega trajanja pregleda posameznih artiklov, ki so ključni za izvajanje nujne intervencije je znašala 10:45, kombinacija najkrajših časov pa 04:47. Po preoblikovanju poslovnega procesa predpostavljamo, da bi lahko pregled ključnih artiklov za izvajanje nujne intervencije v povprečju trajal 05:57 ali manj, kar je skoraj dvakrat manj od obstoječega stanja, kombinacija najkrajših časov pregleda ključnih artiklov pa bi lahko znašala celo 02:33, kar je z vidika čimprejšnje pripravljenosti na izvajanje nujne intervencije ključnega pomena. Da bi to lahko dosegli, smo predlagali spremembe informacijskega sistema in načina dela vključno s spremenjenim potekom izvedbe poslovnega procesa ter uvedbo varnostnih plomb. Magistrsko delo zajema tako teoretične osnove o sami primopredaji NRV in prenovi poslovnih procesov, kar skupaj z empiričnimi podatki iz delovnega okolja ter njihovo analizo skupaj s predlogi za izboljšanje poslovnega procesa omogoča tudi ostalim reševalnim postajam, da izboljšajo svoj proces primopredaje NRV in s tem povečajo učinkovitost in nivo varnosti pri oskrbi pacientov.
Ključne besede:prenova procesov, reševalna postaja, reševalno vozilo, proces primopredaje.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84140 Novo okno
COBISS.SI-ID:154049283 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.05.2023
Število ogledov:608
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business process reengineering of emergency ambulance handoffs at Rescue station of University medical center Ljubljana
Opis:Goal of emergency medical services (EMS) is to respond to an emergency call as soon as possible and to rapidly render aid to patients in need. Crews need to be available at any time as calls for service happen unpredictably and in various frequencies. In order for crews to be able to render high quality service they need to make sure their ambulance, equipment and accessories are in good working condition. Rescue stations achieve that with consistent shift handovers between shifts. This way personnel leaving the workplace reports to those starting with their shift. This also includes equipment checks that ensure ambulance, and all equipment and accessories are present and working properly. But because emergency calls may arrive even before the check is completed and as modern ambulances are equipped with wide array of equipment and accessories it is vital to strategically manage the check in a way to prioritize essential gear check that includes those articles that are crucial and irreplaceable to render aid in life threatening situations, the remainder of articles that are not vital in those situations can be checked later when primary check of essential gear is completed. This way ambulance is ready for life threatening emergencies sooner and thus safety of patients is increased. As active participants in this process together with co-workers we recognized opportunities for improvement of current business process as it is not unified among workers, there is a lack of emphasis on primarily checking the gear used for life threatening emergencies, there are delays in current business process stemming from repeated checks of already checked gear and increased risk for safety of patients that all this leads to. We also recognized meaningfulness of implementing solutions used in other industries, namely safety seals that reduce unnecessary repetition of gear checks that have already been checked and declared in good working order. The goal of our master’s thesis was to prove that business process reengineering of current process of ambulance handoffs and equipment checks can lead to higher efficiency that results in faster crew readiness to respond to life threatening emergencies and also lowered workload through shortened business process. Thus, we designed business process reengineering project. We conducted a survey with 40 workers employed as ambulance nurses at the Rescue station of University Medical Centre Ljubljana where we measured the duration of equipment checks. On average the equipment checks lasted 29 minutes and 59 seconds (29:59) while combination of shortest durations of articles checks lasted 10:01. Because checking of vital equipment needed to render aid in life threatening emergencies is crucial for patient safety, we prepared a selection of essential gear in these cases. Combination of durations of essential gear article checks lasted on average 10:45 while combination of shortest durations of same article checks lasted 04:47. We predict that after business process reengineering the essential article checks could last 05:57 or less, which is almost twice as short as in current state while the combination of shortest durations of essential article checks could last even 02:33, which is crucial in light of preparedness for emergency response as early as possible. To achieve this goal, we suggested reengineering of information system and workplace behaviour together with changes in process workflow and inclusion of safety seals. Master’s thesis presents theoretic foundation on shift handovers of ambulances and business process reengineering together with empirical workplace data and its analysis with suggestions for future improvements that can be used by any rescue station to improve their own process of shift handover of ambulances and enable them to improve their efficiency and raise the level of patient safety.
Ključne besede:business process reengineering, rescue station, ambulance, shift handover.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici