| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Teaching for the Future in Early Childhood Education
Avtorji:ID Licardo, Marta (Urednik)
ID Mezak, Jasminka (Urednik)
ID Gencel, İlke Evin (Urednik)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/760
 
.pdf licardo_PeF_eKnjiga_18.4.2023_WEB.pdf (6,06 MB)
MD5: 87948E951692AEE9974CEAC658AA9A16
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:The monograph focuses on the teaching and learning of children in early childhood education. The international monograph includes contributions by authors from three countries, highlighting different perspectives on contemporary teaching and learning specific to ECE. The monograph is based on the collaboration of researchers from different universities in the Erasmus+ Algolittle project, who have explored important contemporary concepts of teaching in ECE, such as how to develop algorithmic thinking in preschool children, how to teach algorithmic thinking to ECE students, and the relevance of such cognitive skills for future knowledge. The monograph goes beyond the scope of the project by incorporating new scientific findings related to the implementation of various concepts in learning and teaching preschool children, such as executive functions, algorithmic thinking, creativity, problem-based thinking, integration of teaching from different domains, distance learning, specific pedagogical practices, thus presenting a wide range of topics relevant for the development of learning and teaching in early childhood education now and in the future.
Ključne besede:predšolska vzgoja, poučevanje, učenje, algoritmično mišljenje, kognicija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:18.04.2023
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:University of Maribor, University Press
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84139 Novo okno
ISBN:978-961-286-707-2
UDK:373.2(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:144749571 Novo okno
DOI:10.18690/um.pef.2.2023 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.04.2023
Število ogledov:583
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:18.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poučevanje za prihodnost v predšolski vzgoji
Opis:Temeljno področje monografije je poučevanje in učenje otrok v predšolski vzgoji. Mednarodna monografija vključuje prispevke avtorjev iz treh držav, ki osvetljujejo različne perspektive sodobnega poučevanja in učenja, značilne za predšolsko vzgojo in izobraževanje. Izhodišče za nastanek monografije je sodelovanje raziskovalcev različnih univerz v projektu Erasmus+ Algolittle, ki so v okviru projekta raziskovali pomembne sodobne koncepte poučevanja v predšolski vzgoji, kot je kako razvijati algoritmično mišljenje pri predšolskih otrocih, kako poučevati algoritmično mišljenje študente predšolske vzgoje in kakšen je pomen tovrstnih kognitivnih veščin za znanje v prihodnosti. Monografija sicer presega okvir projekta, saj vključuje nova znanstvena spoznanja vezana na implementacijo različnih najsodobnejših konceptov pri učenju in poučevanju predšolskih otrok, kot so izvršilne funkcije, algoritmično mišljenje, ustvarjalnost, problemsko mišljenje, integracija poučevanja različnih področij, poučevanje na daljavo, specifične pedagoške prakse ter s tem predstavlja široko paleto tem, ki so pomembne za razvoj učenja in poučevanja v predšolski vzgoji že sedaj in v prihodnosti.
Ključne besede:early childhood education, teaching, learning, algorithmic thinking, cognition


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici