| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Lutka in simbolna igra v drugem starostnem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Ozimič, Manca (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Golob, Nika (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Ozimic_Manca_2023.pdf (7,09 MB)
MD5: CD133C48763D91350E4DA40D6FD7F184
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu s pomočjo strokovne literature predstavimo lutke, kjer se osredotočimo na vrste lutk, ki smo jih uporabili v praktičnem delu, vlogo in pomen lutke za otroka, uporabo lutke v vrtcu in metode dela z lutko. Sledi predstavitev igre, kjer se osredotočimo na pomen igre za otroka in vrste iger, kjer se posebej osredotočimo na simbolno igro, ki je ključna za naše diplomsko delo. Sledi še področje narave, kjer se dotaknemo naravnega materiala, pomena naravnega okolja za otroke, gozda, listavcev in iglavcev. Predstavimo pa tudi posamezne drevesne vrste in njihove plodove, ki smo jih uporabili v praktičnem delu. Sledi praktični del, ki smo ga izvedli v vrtcu Šentilj v Slovenskih goricah v skupini Klobuki, kjer so otroci stari 5–6 let. V okviru diplomskega dela smo z otroki izvedli osem vodenih dejavnosti, kjer smo izdelovali lutke iz naravnega materiala, ki smo ga nabrali v gozdu in na poti v gozd. Otroke smo po vodenih dejavnosti opazovali pri simbolni igri z izdelanimi lutkami in simbolno igro dokumentirali s fotografijami in evalvacijami. Zanimalo nas je tudi, ali vodene dejavnosti izdelovanja lutk iz naravnih materialov pripomorejo k povečanju prepoznavanja posameznih drevesnih vrst. Pred začetkom dejavnosti in po koncu vseh dejavnosti smo s pomočjo predtesta in potesta preverili njihovo znanje o posameznih drevesnih vrstah in njihovih plodovih, ki smo jih uporabljali za izdelavo lutk.
Ključne besede:lutke, vrste lutk, igra, vrste iger, simbolna igra, otrok, gozd, naravni materiali.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Ozimič]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 115 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84133 Novo okno
UDK:373.2:5:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:155898115 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.06.2023
Število ogledov:627
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Puppets and symbolic play in the second age bracket
Opis:The diploma thesis consists of a theoretical and practical part. In the theoretical part, puppets are introduced with the help of academic sources, focusing on the types of puppets that are used in the practical part, the role and importance of puppets for children, the use of puppets in kindergarten, and methods of working with puppets. This is followed by a presentation of play, where we focus on the importance of play for children and types of games, with a special focus on symbolic play, which is key to our thesis. We also touch on the subject of nature, where natural materials are discussed, along with the importance of the natural environment for children, forests, as well as deciduous and coniferous trees. Individual tree species and their fruits are also presented, which is made use of in the practical part. The practical part was carried out in the kindergarten Šentilj, in a group of kindergarteners that go by the name of “Klobuki” (Hats), where the children are aged 5-6 years. As part of the thesis, we conducted eight guided activities with the children, where we made puppets from natural materials that we collected in the forest and on the way to the forest. The children were observed through symbolic play with the made puppets and the symbolic play was documented through photographs and evaluations. We were also interested in whether guided activities of making puppets from natural materials contribute to the recognition of individual tree species. Before and after all activities, we tested the children's knowledge of individual tree species and their fruits, which were used to make the puppets.
Ključne besede:puppets, types of puppets, play, types of games, symbolic play, child, forest, natural materials.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici