| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odnos mladih do spletnega nakupovanja
Avtorji:ID Hegler, Sara (Avtor)
ID Marolt, Marjeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Hegler_Sara_2023.pdf (1,42 MB)
MD5: DD17B0441584C81123911CE459A37C1F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V enaindvajsetem stoletju postaja spletno nakupovanje vse bolj priljubljeno, saj vedno več ljudi nakupuje preko spleta s svojimi pametnimi telefoni in drugimi digitalnimi napravami. Mladi so kljub nižji kupni moči pomemben del potrošniškega trga. Za trgovce je pomembno, da razumejo potrebe in želje mladih ter se prilagodijo njihovemu nakupnem vedenju, da bi zagotovili najboljšo možno izkušnjo nakupovanja in pritegnili mlade potrošnike k svojim izdelkom in storitvam. Namen te diplomske naloge je preučiti odnos mladih do spletnega nakupovanja. Ta naloga raziskuje spremenljivke, ki vplivajo na spletno nakupovanje pri mladih potrošnikih, in sicer spol, starost, zaposlitev, mesečni razpon sredstev, pomembnost različnih motivatorjev za nakup, vpliv medijev … Posebej nas je zanimalo, kako se odnos mladih razlikuje glede na spol, starost in vpliv epidemije kovida-19 na spletno nakupovanje. Izvedli smo spletno anketo in analizirali zbrane podatke. Empirične ugotovitve te študije kažejo, da so moški bolj nagnjeni k spletnemu nakupovanju in preko interneta nakupujejo večkrat kot ženske. Ženske pogosteje nakupujejo oblačila, čevlje, dodatke in kozmetiko, lepotne izdelke ali izdelke za sprostitev, moški pa računalnike, mobilne naprave, elektroniko in izdelke za šport, hobi ali vrt. Med mladimi generacijami ni statistično pomembnih razlik, opažamo pa, da starejše generacije dajejo več prednosti spletnemu nakupu pred fizičnemu in jim je bolj pomembna hitrost nakupa. Mlajše generacije dajejo prednost spletnemu nakupu zaradi nižjih cen in širše izbire. Nanje imajo večji vpliv za spletne nakupe različna družbena omrežja, priporočila družine, prijateljev ali različni influencerji oziroma ambasadorji. Poleg tega lahko zaključimo, da je epidemija kovida-19 vplivala na povečanje obsega spletnega nakupovanja.
Ključne besede:spletno nakupovanje, mladi potrošniki, e-poslovanje, odnos potrošnikov, spletna trgovina
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-84077 Novo okno
COBISS.SI-ID:154718979 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.06.2023
Število ogledov:738
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:06.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online shopping attitude among the youth
Opis:In the twenty-first century, online shopping is becoming increasingly popular as more and more people shop online using their smartphones and other digital devices. Despite their lower purchasing power, young people are an important part of the consumer market. It is important for retailers to understand the needs and wants of young people and adapt to their buying behavior to provide the best shopping experience and attract young consumers to their products and services. The aim of this thesis is to examine the attitude of young people toward online shopping. This assignment investigates the variables that influence online shopping among young consumers, gender, age, employment, monthly range of funds, the importance of different motivators for purchase, and the influence of the media... We also investigated whether there is a change in online shopping after the Covid-19 epidemic. We conducted an online survey and analyzed the collected data. The empirical findings of this study show that both men are more inclined to shop online and shop online more often than women. Females are more likely to buy clothes, shoes, accessories and cosmetics, beauty products or relaxation products. Males, on the other hand, buy more computers, mobile devices, electronics and sports, hobby or garden products. There are no statistically significant differences between the younger generations, but we notice that the older generations give more priority to online shopping than physical shopping, and to them the speed of purchase is more important. Younger generations prefer online shopping due to lower prices and wider selection. Various social networks, recommendations from families, friends and influencers or ambassadors greatly influence them for online purchases. In addition, we can conclude that the Covid-19 epidemic has influenced the increase in the volume of online shopping.
Ključne besede:online shopping, young consumers, e-business, consumer attitude, online store


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici