| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zmožnost pripovedovanja ob sliki pri dve- in triletnih otrocih : diplomsko delo
Avtorji:ID Brajnik, Nastja (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Brajnik_Nastja_2023.pdf (2,83 MB)
MD5: 30A2E858C0EA444473EF5921212A29CF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Zmožnost pripovedovanja ob sliki pri dve- in triletnih otrocih smo s pomočjo določene literature v teoretičnem delu najprej predstavili razvoj govora ter dejavnike, ki vplivajo na sam razvoj. V nadaljevanju smo se osredotočili na besedišče pri otrocih, kako lahko spodbujamo otrokov govor v vrtcu in na sam razvoj pripovedovanja otrok v predšolskem obdobju. V drugem delu, to je v empiričnem delu, so pri vsakem otroku predstavljeni in interpretirani rezultati začetnega in končnega preverjanja. Z raziskavo smo želeli ugotoviti razliko oziroma napredek otrok v pripovedovanju med začetnim in končnim preverjanjem, in sicer v številu uporabljenih besed in besednih vrst ter v tvorjenju povedi. Obe preverjanji sta bili izvedeni v razmahu petih mesecev, pri obeh smo tudi uporabili enak inštrumentarij, saj smo le na ta način pridobili realne rezultate samega napredka otrok. Pridobljeni rezultati so pri otrocih, starih od dveh do treh let, pokazali napredek med začetnim in končnim preverjanjem v zmožnosti pripovedovanja ob sliki. Pri nekaterih otrocih smo opazili velik napredek, pri nekaterih pa nekoliko manjšega.
Ključne besede:razvoj govora, tvorjenje povedi, pripovedovanje, besedne vrste
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Brajnik]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 69 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84056 Novo okno
UDK:373.2:159.946.3:808.543(043.2)
COBISS.SI-ID:151806723 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.05.2023
Število ogledov:484
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Ability of Storytelling next to a Picture in Two and Three Year Old Children
Opis:In the diploma work entitled The Ability of Storytelling next to a Picture in Two and Three Year Old Children, we first presented in the theoretical part, with the help of certain literature, the development of speech and the factors influencing the development itself. In the following, we focused on children's vocabulary, how we can encourage children's speech in kindergarten and the development of children's storytelling in the preschool period. In the second part, i.e. in the empirical part, the results of the initial and final test are presented and interpreted for each child. With the research, we wanted to determine the difference or children’s progress in storytelling between the initial and final test, namely in the number of words and word types used and in the formation of sentences. Both tests were carried out over a span of five months, and we used the same instrumentation for both, as this was the only way we could obtain realistic results of the children's progress. The obtained results showed an improvement between the initial and final tests in children aged two to three in the ability to narrate next to a picture. We have seen great progress in some children, and somewhat less in some.
Ključne besede:speech development, sentence formation, storytelling, word types


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici