| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje in izvajanje plesne dramatizacije v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Slemenšek, Eva (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Slemensek_Eva_2023.pdf (942,58 KB)
MD5: 081DE3917AFFC3104C859874822DA11F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Zaključno delo z naslovom Načrtovanje in izvajanje plesne dramatizacije v vrtcu je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo se osredotočili predvsem na obravnavo določene tematike in njenih definicij. Zajeli smo poglavja o plesni vzgoji, metode in oblike dela, definirali smo plesno dramatizacijo in njen vpliv na otroka, načrtovanje in izvajanje le-te v vrtcih, ob tem opisali tudi metodični postopek, ustvarjalni proces in scensko uprizoritev. Poudarili smo tudi vlogo vzgojitelja z vidika spodbujanja ustvarjalnosti pri predšolskih otrocih. V empiričnem delu smo raziskali načrtovanje in izvajanje plesne dramatizacije v vrtcih. Pri tem nas je zanimalo, kako pogosto se oblike plesne dramatizacije v vrtcih načrtujejo in izvajajo, na kakšen način jih vzgojitelji načrtujejo, s kakšnimi težavami se ob tem spopadajo, na kaj pri izvajanju plesne dejavnosti dajejo poudarek, prav tako pa nas je zanimalo, kako se vzgojitelji ocenjujejo glede na lastno usposobljenost za pripravo plesne dramatizacije. V raziskavo smo vključili 113 vzgojiteljev predšolskih otrok. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, le-te pa nato obdelali s programom SPSS.
Ključne besede:plesna dramatizacija, načrtovanje, izvajanje, predšolski otrok, plesna vzgoja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Slemenšek]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 52 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84003 Novo okno
UDK:373.2.015.31:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:151090435 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.05.2023
Število ogledov:748
Število prenosov:82
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and performing dance dramatization in preschool
Opis:The final work entitled Planning and performing dance dramatization in preschool deals with dance dramatization of preschool children consists of two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, we mainly focused on the treatment of a specific topic and its definitions. We covered chapters on dance education, methods and forms of work, we defined dance dramatization and its impact on the child, planning and implementation only in kindergartens, and also described the methodical process, creative process and stage performance. We also emphasized the role of the educator in terms of encouraging creativity in preschool children. In the empirical work, we investigated the planning and implementation of dance dramatization in kindergartens. In doing so, we were interested in how often dance dramatizations are planned and performed in kindergartens, in what way educators plan them, what problems they deal with, what they emphasize when performing dance activities, and we were also interested in how educators evaluate themselves according to one's own competence in preparing a dance dramatization. We included 113 educators of preschool children in the research. We obtained the data with the help of a survey questionnaire, and only then processed it with the SPSS program.
Ključne besede:dance dramatization, planning, performance, preschool children, dance education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici