| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga vzgojitelja pri razvijanju socialnih odnosov med otroki v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Poredoš, Anamarija (Avtor)
ID Mithans, Monika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Poredos_Anamarija_2023.pdf (1,66 MB)
MD5: 355E7A6C7ED4E357E0A5764D77ECB881
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z vključitvijo v vrtec se otroci soočajo z novim, nepoznanim okoljem in z različnimi novimi socialnimi odnosi, ki jih razvijajo v vrtčevskem okolju. V diplomskem delu smo se usmerili na socialne odnose med otroki in na to, kako se ti razvijajo in kakšno vlogo imajo pri razvijanju socialnih odnosov strokovni delavci v vrtcu. V naši raziskavi je sodelovalo 100 strokovnih delavcev vrtca (vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev). Ugotovili smo, da strokovni delavci družino, vrtec in vrstnike ocenjujejo kot zelo pomembne za otrokov socialni razvoj, da pripisujejo zelo pomembno vlogo izražanju, prepoznavanju in nadziranju lastnih čustev za socialni razvoj otroka. Prav tako smo ugotovili, da strokovni delavci prepoznavajo odnos, ki ga ima otrok s starši, kot najpomembnejšega. Otroci imajo občasno težave s prilagajanjem v skupini in z vzpostavljanjem socialnih odnosov z drugimi otroki. Večina strokovnih delavcev ocenjuje občutek varnosti in pogovor kot zelo pomembna načina, s katerima vplivajo na socialni razvoj otroka. Večji del strokovnih delavcev se na antisocialno vedenje otroka odzove s pogovorom, na prosocialno vedenje pa s pohvalo. Večji del strokovnih delavcev v vrtcu pogosto izvaja dejavnosti za razvijanje socialnih spretnosti otrok.
Ključne besede:Socialni razvoj otroka, odnosi med otroki, strokovni delavci, vrtec.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Poredoš]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 78 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83998 Novo okno
UDK:373.2:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:150360323 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.04.2023
Število ogledov:840
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teacher's role in promoting social interactions among children in kindergarten
Opis:Children are faced with a new, unknown environment and several different social relations when entering the environment of a kindergarten. In our diploma thesis, we focused on social relations among children, how they are developing and what kind of role do kindergarten professional workers have in the development of children’s social relations. Our research included 100 kindergarten professional workers (teachers and their assistants). Based on the results of our research, we found out that professional workers see family, kindergarten and children’s peers as very important factors for the child’s social development. According to kindergarten professional workers, expressing, recognising and controlling emotions has a very important role in child’s social development. In their opinion, the most important relationship is the one that a child has with their parents. Children occasionally struggle with adjusting to the group and establishing social relations with other children. Most professional workers think that establishing a sense of security and conversation are the most important ways on how they can impact the social development of a child. When dealing with antisocial behaviours, most professional workers use the method of conversation, and they reward a prosocial behaviour with a praise. Most of the kindergarten professional workers often perform activities for developing social skills of the children.
Ključne besede:Child’s social development, relations among children, professional workers, kindergarten.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici