| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Managing the complexity of empty container movements through repositioning strategies and routing practices under certain demand and supply : doctoral dissertation
Avtorji:ID Abdelshafie, Alaa (Avtor)
ID Kramberger, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf DOK_Abdelshafie_Alaa_2023.pdf (3,38 MB)
MD5: 07E22863B209E24ED3BAE75425E875CA
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Over the past decades, container transportation management has become an important part of the global maritime industry. Due to an ever-increasing movement of containers across the globe in line with the economic boom, the trade imbalance and issues related to empty containers have become inevitable. The accumulation of empty containers in specific ports not only causes a waste of money but also increases the environmental footprint. Accordingly, the urgent need for empty container management has been gaining more attention than ever before, as the shipping companies recognized that more revenues are always derived from a good repositioning strategy. In this respect, this thesis described state-of-the-art of empty container management, focusing on the practices concerning the movement of empty containers that are varied between organizational policies, technical solutions, and optimization applications. With the development of computer-aided systems, the combination of optimization and simulation models has been proposed to tackle the maritime empty container problem. The thesis shows how the strengths of optimization-based simulation can be integrated to provide high-quality solutions with low computational costs. Agent-based modelling was developed to model the global movements of empty containers, providing realistic details of interactions among entities and characteristics of components within the system. The model was applied between ports in the Middle East and Asia for one of the biggest shipping lines worldwide. By using simulated annealing (SA), the best sequence for moving containers can be determined. The results comparison demonstrate that the proposed optimised repositioning strategy can significantly reduce the shipping line’s costs and make full use of empty containers in the planning horizon.
Ključne besede:shipping industry, container transportation management, empty container repositioning, simulation, optimization, agent-based modelling
Kraj izida:Celje
Založnik:A. Abdelshafie
Leto izida:2023
Št. strani:XXIII, 16 str.
PID:20.500.12556/DKUM-83993 Novo okno
UDK:656.073.235:005:004.94(043.3)
COBISS.SI-ID:176566787 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.12.2023
Število ogledov:345
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Upravljanje kompleksnosti premikov praznih kontejnerjev s strategijami premeščanja in praksami usmerjanja ob negotovosti povpraševanja in ponudbe : doktorska disertacija
Opis:Glavni cilj disertacije je izdelati simulacijsko-optimizacijski model za izbiro najboljše strategije repozicioniranja pri upravljanje premikov praznih zabojnikov. Predlagani model je osnova za snovanje strategij premikanja, ki bodo doprinesle k povečanju učinkovitosti in uspešnosti delovanja ladijskih linij ter povečanju njihovega dobička in zadovoljstva strank. Teoretični okvir, ki povezuje sektor ladijskega transporta in različne pristope k modeliranju je bil iz delan z uporabo orodja za sistematične preglede in meta analize (PRISMA). Zato lahko trdimo, da ta raziskava zagotavlja izviren prispevek k znanju na tem področju. Uporaba platforme agentnega modeliranja in simuliranega ohlajanja (SA) pri reševanju problema premeščanja praznih konetjenerjev je nova in še ne zaznana v literaturi. To študijo lahko predstavljamo kot prvo, ki se loteva takšne kombinacije modelov in je kot taka konceptualizacija za nadaljnja teoretična izhodišča pri študiju iste tematike in je lahko podlaga za sorodne raziskave.
Ključne besede:ladjarska industrija, kontejnerski transport, premeščanje praznih kontejnerjev, simulacije, optimizacija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici