| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Konkurenčnost fitnesa fit13
Avtorji:ID Pajnik, Sandra (Avtor)
ID Marič, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pajnik_Sandra_2023.pdf (827,66 KB)
MD5: FBDA6FD999A8D905341C60C5A98DAF07
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Konkurenca v panogi fitnesa je največja ovira za rast poslovnega subjekta. Z dobro strategijo, analizami in raziskavami je mogoče tudi to oviro premagati in izboljšati poslovanje podjetja, pri tem si mora to prizadevati k rasti in razvoju ter na konkurenco gledati kot motivacijski dejavnik za izboljšave. Za podjetje je zelo pomembno ugotoviti, kako pridobiti konkurenčno prednost v današnji panogi fitnesa, ve pa, da mora sočasno poskrbeti tudi za svoje zaposlene. Močan dejavnik razvoja te panoge je bil izbruh pandemije covida-19 leta 2020, ta je močno vplivala na vse ponudnike fitnesa v omenjenem letu in v naslednjih nekaj letih.
Ključne besede:konkurenčnost, fitnes, strateško odločanje, zadovoljstvo, stranka, cena
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83991 Novo okno
COBISS.SI-ID:151453187 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.05.2023
Število ogledov:501
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Competitiveness of fitness fit13
Opis:Competition in the fitness industry is the biggest barrier to business growth. With a good strategy, analysis and research, it is also possible to overcome this barrier and improve the performance of the company, which must strive to grow and develop and see competition as a motivating factor for improvement. For a company, it is very important to figure out how to gain a competitive advantage in today's fitness industry, but it also knows that it has to look after its employees at the same time. The outbreak of the covida-19 pandemic in 2020 was a strong factor in the development of the industry and had a major impact on all fitness providers in that year and in the following few years.
Ključne besede:competitiveness, fitness, strategic decision-making, satisfaction, customer, price


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici