| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hrane
Avtorji:ID Zabukošek, Staša (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zabukosek_Stasa_2023.pdf (3,42 MB)
MD5: 72F6C5C96D2A3921C190C83063786094
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene. Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo. Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje
Kraj izida:Maribor
Založnik:S. Zabukošek
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83922 Novo okno
UDK:658.89:004
COBISS.SI-ID:149406467 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.04.2023
Število ogledov:614
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience of food delivery mobile application Wolt
Opis:Mobile food delivery applications have become increasingly popular in recent years, and their success largely depends on the user experience they provide to their customers. User experience encompasses all aspects of a user's interaction with the application, including design, functionality, and overall satisfaction. A positive user experience can lead to greater user engagement and loyalty, while a negative experience can drive users away. Measuring the user experience of products or services is especially important in today's highly competitive market. Users have access to a plethora of options, products, and services, so even the slightest issue with the usability or functionality of a product or service with a lot of competition can result in the loss of a user. That is particularly true for food delivery applications, so it is of great importance that they provide a high-quality user experience. Measuring the user experience of food delivery applications provides valuable insights into how customers use, interact with, and perceive the application. This information can help to improve the application's design, functionality, and overall customer satisfaction, resulting in increased usage and revenue for the company. In addition, monitoring user experience can help identify potential problem areas where issues arise or may arise in the future, which can be addressed and resolved to improve the user experience. User experience measurement can be conducted using qualitative and quantitative methods, including data collection and analysis related to various aspects of the user experience. In the master's thesis, we used the standardized User Experience Questionnaire (UEQ) to measure the user experience of the Wolt mobile application. The UEQ measures six categories of user experience: attractiveness, perspicuity, efficiency, dependability, stimulation, and novelty. The Wolt mobile application achieved positive results in every category except in stimulation, where it achieved neutral results. Users, therefore, rated the user experience of the Wolt mobile application as attractive, perspicuous, efficient, dependable, and innovative, with some reservations about its level of stimulation but not negative.
Ključne besede:user experience, online food delivery, mobile application, user experience questionnaire, measurement of user experience


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici