| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava kompetenčno naravnanih didaktičnih trendov pri pouku geografije med Nemčijo in Slovenijo : magistrsko delo
Avtorji:ID Klecker, Tim (Avtor)
ID Konečnik Kotnik, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Klecker_Tim_2023.pdf (2,27 MB)
MD5: 295252CC6035059BF2064532D8B07A8E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Osnovno problemsko vprašanje primerjave kompetenčne naravnanosti trendov pri pouku geografije med Nemčijo in Slovenijo najprej obravnavamo z vidiki, ki izhajajo iz globalnega splošno-pedagoškega znanstvenega okvirja. V nalogi se v nadaljevanju poglabljamo v področje šolske geografije na ravni obveznega splošnega izobraževanja znotraj njenih diferenciranih didaktično-specifičnih okvirjev obeh držav. Konkretizacija preučevanja se v nalogi na eni strani nanaša na analizo, primerjavo in vrednotenje pedagoških razprav o implementaciji konceptov kompetenc v polje nemškega in slovenskega obveznega splošnega izobraževanja kot tudi njenih teoretičnih podlag, utemeljitev, klasificiranja, razmejevanja, geneze in razvoja ter vodilnih kompetenčnih usmeritev sodobne šole. Pod drobnogled vzamemo še učne rezultate obeh držav v raziskavi PISA in prikazujemo ključne ugotovitve, izhajajoče iz morebitnih učinkov šolskih reform z ozirom na kompetence. Na drugi strani v sferi geografskih predmetno specifičnih perspektiv obravnavane tematike prikažemo, kakšen je prispevek šolske geografije k izobraževanju in pridobivanju geografskih kompetenc ter preučujemo konkretne normativne rešitve umeščanja kompetenc za načrtovanje in izvajanje pouka geografije s slovenskimi in hessenskimi učnimi načrti oz. kurikuli. Delo zaključujemo z analizo, primerjavo in vrednotenjem učnih nalog izbranih učbenikov obeh dežel z vsebinami oz. temami, ki obravnavajo evropski prostor v kontekstu pridobivanja geografskih kompetenc.
Ključne besede:kompetence, pouk geografije, kompetenčna usmeritev, obvezno splošno izobraževanje, kurikularno načrtovanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:T. Klecker
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 206 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83881 Novo okno
UDK:37.091.3:91(430)(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:158758403 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2023
Število ogledov:489
Število prenosov:47
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A Comparison of Competence Oriented Trends in Geography Lessons between Germany and Slovenia
Opis:The aim of this thesis is to compare the competitive educational trends in Geography teaching between Germany and Slovenia. Initially, the research will explore the global general and pedagogical scientific framework, followed by an in-depth examination of the differentiated didactic and specific frames of compulsory general education in both countries. The thesis will provide an analysis, comparison, and evaluation of the pedagogical discussions related to the implementation of competence concepts in compulsory general education, as well as theoretical discussions, arguments, classification, delimitation, genesis, and development of the leading competitive guidelines of the modern school system in Germany and Slovenia. Additionally, the thesis will closely examine the PISA research results of both states to present key findings that may correlate with the effects of schooling reforms on the evidence of competences. Furthermore, the thesis will present the geographic-specific perspectives of the subject and the presented topic, highlighting the contribution of school Geography to education and the acquisition of geographic competences. The research will also investigate concrete normative solutions for placing competences in the planning and execution of Geography lessons in Slovenian and Hessen lesson plans or curriculum. Finally, the thesis will conclude with an analysis, comparison, and evaluation of selected exercises from textbooks in both countries, with content or topics related to the European area, in the context of gaining geographic competences.
Ključne besede:competence, Geography lessons, competence orientation, compulsory general education, curricular planning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici