| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv žepne pravljice na pripovedovanje otrok : diplomsko delo
Avtorji:ID Satler, Valentina (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Satler_Valentina_2023.pdf (2,26 MB)
MD5: 2883A86AD25F414E9054B9A10696B88A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Vpliv žepne pravljice na pripovedovanje otrok sestavljajo teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu sta najprej omenjeni neverbalna in socialna komunikacija, nato pa sta poglobljeno razložena govorni razvoj in pomen otroške literature za otrokov razvoj. V empiričnem delu je zapisan cilj raziskave, zastavljene so hipoteze in opisan postopek raziskovanja. Na koncu so predstavljeni in analizirani pridobljeni rezultati. Zbranih je 12 pripovedovanj šestih otrok, starih pet do šest let. Vsak izmed otrok je pripovedoval dve zgodbi s pomočjo žepne pravljice, ki si jo je izdelal. Otroci so bili razdeljeni v tri skupine, in sicer otroka, ki sta na govornem področju slabša, otroka, ki sta na govornem področju povprečna, in otroka, ki sta na govornem področju boljša. V sklepu je podana primerjava pripovedovanj različno sposobnih otrok.
Ključne besede:žepna pravljica, predšolski otrok, pripovedovanje, govor
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Satler]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 63 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83878 Novo okno
UDK:373.2.015.31:159.946.3:808.543(043.2)
COBISS.SI-ID:147165699 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.03.2023
Število ogledov:753
Število prenosov:82
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.03.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effect of pocket fairy tales on children's storytelling
Opis:This paper, titled Effect of Pocket Fairy Tales on Children’s Storytelling, comprises a theoretical, an empirical and a practical part. The theoretical part first mentions the non-verbal and social communication and then delves into speech development and the importance of children's literature for children’s development. The empirical part states the goal of our study, sets our hypotheses and describes the research process. At the end, we present and analyse the acquired results. Twelve narrations from six children aged from five to six years were collected. Each child narrated two stories using a pocket fairy tale they made themselves. The children were divided into three groups, namely two children with poor speech skills, two children with average speech skills and two children with great speech skills. In the conclusion, narrations of children with different speech skills are compared.
Ključne besede:pocket fairy tale, preschool child, narration, speech


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici