| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vstop na izbran tuj trg in tveganja v mednarodnem poslovanju na primeru podjetja Apple inc.
Avtorji:ID Lisjak, Nuša (Avtor)
ID Bobek, Vito (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lisjak_Nusa_2023.pdf (2,01 MB)
MD5: CEC009862ACC960E1B5D082BFB2CDD18
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Multinacionalna podjetja so v modernih časih postala del kulture; so povezava in skupni imenovalci, ki jih prepoznamo ne glede na to, v kateri državi se nahajamo. Ogromno podjetij se želi širiti iz domačih na tuje trge, saj to prinaša dodaten dobiček in prepoznavnost produktov oz. storitev. Tako je tudi podjetje Apple Inc, ki ga obravnavam v magistrski nalogi, prisotno v kar 175 državah. Vendar pa z vstopom na nove in nepoznane trge, prihaja tudi do določenih tveganj, s katerimi se podjetja srečujejo. Vsako podjetje se na lasten način loti obvladovanja teh tveganj, kako pa je odvisno od večih dejavnikov (velikost podjetja, izkušnje, prihodki, strategije…). Strnjen prikaz poteka vstopa podjetja Apple Inc. in spopadanja z tveganji bom skušala prikazati na primeru vsakega največjega gospodarstva na vsaki celini.
Ključne besede:multinacionalka, globalizacija, tuji trgi, Apple Inc, . strategije, tveganja
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Lisjak
Leto izida:2023
UDK:339.94
COBISS.SI-ID:153424899 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.05.2023
Število ogledov:54
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:28.02.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:International market entry and risks in international business in the case of Apple Inc.
Opis:Multinational companies have become a part of culture in modern times; they are a link and a common denominator that we recognize no matter what country we are in. Many companies want to expand from domestic to foreign markets, as it brings additional profits and visibility of products or services. That is also the case of Apple Inc., which the my master's thesis deals with, as it is presented in 175 countries. However, by entering new and unknown markets, certain risks come with the territory. Every company takes a different approach to managing these risks, depending on several factors (company size, experience, revenue, strategy etc.). The master's thesis shows and summarizes the process of Apple Inc.'s entry into the new markets and dealing with the risk that comes with the territory with the biggest country on the each continent.
Ključne besede:multinational, globalization, foreign markets, Apple Inc., strategies, risks


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici