| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv drže pisala na grafomotorične sposobnosti pri otrocih starih od 3 do 5 let : diplomsko delo
Avtorji:ID Mlakar, Gaja (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mlakar_Gaja_2023.pdf (3,46 MB)
MD5: 06E0D1ED3C052AFA839762415E6B0BE7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Jezik in opismenjevanje se razvijata pri majhnih otrocih prek njihovih interakcij. V predšolskem obdobju so grafomotorične dejavnosti zelo pomembne, saj otroci z njimi razvijajo svoje spretnosti, pomembne za razvoj pisanja in grafomotorike. V diplomski nalogi z naslovom Vpliv drže pisala na grafomotorične sposobnosti otrok, starih od 3 do 5 let, smo v uvodnih poglavjih, ki zajemajo teoretični del naloge, predstavili opismenjevanje, osnove pisanja, grafomotorične sposobnosti, razvoj grafomotorike, motnje pri razvoju grafomotorike, primerna pisala za razvoj grafomotorike in poglavje stranskost, kjer smo natančneje opisali levoročnost in desnoročnost. Namen empiričnega dela naloge je bil raziskati in ugotoviti razlike in podobnosti pri izvajanju različnih grafomotoričnih dejavnosti otrok, starih od 3 do 5 let, in kako drža pisala vpliva na grafomotorične sposobnosti otroka. Opazovanje je potekalo enkrat, podatke pa smo zbirali s kvalitativno tehniko. V tem delu smo si zastavili raziskovalna vprašanja in raziskovalne hipoteze, ki smo jih v sklepnem delu naloge tudi potrdili oz. ovrgli. Rezultati raziskave so pokazali, da je največ razlik vidnih pri drži pisala, in sicer v oprijemu pisala, podobnosti pa so bile opažene pri drži telesa otroka. Spoznali smo, da je vidna povezava med 1., 2. in 3. načrtovano dejavnostjo, saj so otroci skozi dejavnosti, ki so bile zastavljene od lažje k težji, nadgrajevali grafomotorične sposobnosti.
Ključne besede:Grafomotorika, drža pisala, drža telesa, pisanje, pisalo.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[G. Mlakar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIV, 90 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83866 Novo okno
UDK:373.2:159.946.4(043.2)
COBISS.SI-ID:147140355 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.03.2023
Število ogledov:606
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.02.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the writing tool on the graphomotor skills in children aged 3 to 5 years
Opis:Language and literacy develop in young children through their interactions. In the preschool period, graphomotor activities are very important as they help children develop skills that are essential for writing and graphomotor development. In the thesis entitled "The Influence of the writing tool on the graphomotor skills in children aged 3 to 5 years," we presented the basics of literacy, writing, graphomotor abilities, graphomotor development, graphomotor disorders, suitable pens for graphomotor development, and the chapter on laterality, where we described left-handedness and right-handedness in more detail in the introductory chapters of the thesis. The purpose of the empirical part of the thesis was to investigate and determine the differences and similarities in the performance of various graphomotor activities in children aged 3 to 5 and how the pen grip affects the child's graphomotor abilities. Observation was carried out once, and data was collected using qualitative techniques. In this part, we formulated research questions and hypotheses, which we confirmed or refuted in the concluding part of the thesis. The results of the study showed that the most differences were visible in the pen grip, specifically in the pen grasp, while similarities were observed in the child's body posture. We learned that there is a visible connection between the first, second, and third planned activities, as children improved their graphomotor abilities through activities that were designed to progress from easier to more difficult ones.
Ključne besede:Graphomtor, pen grip, body posture, writing, pen.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici