| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pripovedovanje vizualnih zgodb, ki nagovarjajo potrošnike
Avtorji:ID Kukec, Martina (Avtor)
ID Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kukec_Martina_2023.pdf (762,32 KB)
MD5: 0EF49DD875FFE0E2F745E2DBCD122675
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vizualno pripovedovanje zgodb podobno kot pripovedovanje zgodb nagovarja občinstvo, v njih vzbuja čustva in jim nudi bodisi novo znanje ali zabavo. Pri oblikovanju vizualnih zgodb ne uporabljamo le teksta, ampak si pri ustvarjanju sporočil pomagamo tudi z vizualnimi in zvočnimi vsebinami. Glavni cilj diplomskega dela je bil proučiti in podrobneje opisati vizualne zgodbe, elemente vizualnih zgodb in raziskati, kako ti elementi vplivajo na potrošnike. V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili vizualno pripovedovanje in elemente, ki jih vsebuje vizualno pripovedovanje. V praktičnem delu smo najprej predstavili primer kvalitetne vizualne zgodbe in analizirali njene komunikacijske in vizualne elemente. Pri drugem praktičnem primeru smo s pomočjo anketnega vprašalnika pri potrošnikih poskušali poizvedeti, kateri elementi v vizualni zgodbi so jih najbolj nagovorili in kaj je tisto, kar jih je prepričalo o kvaliteti vizualne zgodbe.
Ključne besede:vizualne zgodbe, komunikacija, vizualni mediji
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83703 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.02.2023
Število ogledov:264
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual storytelling that appeals to the customers
Opis:Visual storytelling addresses the audience just like storytelling does, tries to evoke emotions in them, and provides either new knowledge or entertainment. When we create visual stories, we help ourselves with text, visual media, and audio content. The main goal of the thesis was to analyze and describe visual stories, and their elements and to check how these elements affect customers. In the theoretical part, we briefly presented visual storytelling and the elements of visual storytelling. In the practical part, we first introduced an example of a quality visual story and analyzed its communication and visual elements. The second practical assignment included research in which visual and communication elements appeal to the customers the most. We also wanted to get the answers to what convinced the customers about the quality of the visual story. We gathered responses through a questionnaire.
Ključne besede:visual story, communication, visual media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici