| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Temeljni gibalni vzorci predšolskih otrok v drugem starostnem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Časar, Klara (Avtor)
ID Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Casar_Klara_2023.pdf (436,36 KB)
MD5: 7E43F8A4AD6FF72C914EA042A9520E6D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo predstavili razvoj temeljnih gibalnih vzorcev predšolskih otrok v drugem starostnem obdobju. V teoretičnem delu smo raziskali temeljne gibalne vzorce ter njihov pomen za otroka, naravne oblike gibanj, grobo in fino motoriko otroka ter gibalni razvoj predšolskih otrok drugega starostnega obdobja. Prav tako smo primerjali temeljne gibalne vzorce med otroki in predstavili, kakšen vpliv ima gibalno/športna dejavnost na zdravje otroka ter kako okolje vpliva na otrokovo gibalno/športno dejavnost. V empiričnem delu smo ugotavljali razlike v temeljnih gibalnih vzorcih med različno starimi otroki, med spoloma ter med različno hranjenimi otroki. Raziskava je temeljila na vzorcu 154 otrok iz različnih vrtcev, starih od 3 do 6 let, ki so se razlikovali glede na starost, spol ter hranjenost. Ugotovili smo, da se med različno starimi otroki pojavljajo statistično značilne razlike v gibalnih nalogah, med tem ko med dečki in deklicami pri izvedbi večine gibalnih nalog ni bilo statistično značilnih razlik. Prav tako ni bilo statistično značilnih razlik pri gibalnih nalogah med različno hranjenimi otroki. Ugotovili smo, da je otroku treba v zgodnjem otroštvu zagotoviti čim več učenja, ki pozitivno vpliva na njegov nadaljnji razvoj, mu nuditi spodbude in mu zastavljali ustrezne izzive ter naloge ter tako pozitivno vplivati na njegov gibalni razvoj. Otroka moramo prav tako navajati na zdravo prehrano, saj je tudi ta ključnega pomena za njegov razvoj.
Ključne besede:temeljni gibalni vzorci, predšolski otroci, gibalni razvoj, gibalno/športna dejavnost, naravne oblike gibanja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Časar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 51 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83649-00171c86-422d-30a3-0d41-684b007d259d Novo okno
UDK:796.012-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:183508227 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.02.2024
Število ogledov:361
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Fundamental motor patterns of preschool children in the second age period
Opis:In the thesis, we presented the development of the fundamental motor patterns of preschool children in the second age period. In the theoretical part, we investigated fundamental motor patterns and their importance for the child, natural forms of movement, gross and fine motor skills of the child, and movement development of preschool children of the second age period. We also compared the fundamental motor patterns between children and presented the impact of movement/sports activity on the child's health and how the environment affected the child's movement/sports activity. In the empirical work, we identified differences in fundamental motor patterns between children of different ages, between genders and between children fed differently. The research was based on a sample of 154 children from different kindergartens, aged between 3 and 6, who differed in terms of age, gender and nutrition. We found that there are statistically significant differences in movement tasks between children of different ages, while there were no statistically significant differences between boys and girls in the performance of most movement tasks. There were also no statistically significant differences in movement tasks between the differently-fed children. We have found that in early childhood it is necessary to provide the child with as much learning as possible, which has a positive effect on his further development, by offering him incentives and setting him appropriate challenges and tasks, thus positively influencing his movement development. We must also accustom the child to a healthy diet, as this is also crucial for his development.
Ključne besede:fundamental motor patterns, preschool children, movement development, movement/sports activity, natural forms of movement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici