| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Authors:ID Lešnik Štuhec, Tanja (Editor)
ID Pavlakovič Farrell, Barbara (Editor)
ID Pozvek, Nejc (Editor)
ID Vodeb, Ksenija (Reviewer)
ID Ogorelc, Anton (Reviewer)
ID Perša, Jan (Technical editor)
ID Legat, Dunja (Technical editor)
Files:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
.pdf lesnik_FT_knjiga_13.12.2022_WEB.pdf (29,07 MB)
MD5: 2DE3690FDFD9258855AFCA5801FC9561
 
Language:Slovenian
Work type:Proceedings
Organization:FT - Faculty of Tourism
UZUM - University of Maribor Press
Abstract:Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Keywords:destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Publication date:13.01.2023
Place of publishing:Maribor
Place of performance:Maribor
Publisher:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Year of publishing:2023
Year of performance:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83618 New window
ISBN:978-961-286-654-9
UDC:338.487:502.131.1(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:125941507 New window
DOI:10.18690/um.ft.1.2023 New window
Publication date in DKUM:13.01.2023
Views:1094
Downloads:298
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:Misc.
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY 4.0, Creative Commons Attribution 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Description:This is the standard Creative Commons license that gives others maximum freedom to do what they want with the work as long as they credit the author.
Licensing start date:13.01.2023

Secondary language

Language:English
Title:Tourism destination organizations : drivers of connected creative green development and marketing
Abstract:The monograph entitled 'TOURISM DESTINATION ORGANIZATIONS: drivers of connected creative green development and marketing' consists of four scientific thematic sections for tourism employees in the public and private sectors, tourism and hospitality students and civil society representatives. In the discourses, 40 authors focused on: (i) sustainable management of tourist destinations, providers and experiences through the local added value, based on security in tourism and planned crisis management; (ii) digitization in tourism for the management and marketing of related stakeholder destinations; (iii) elements of destinations through: creative offer in nature, cultural heritage, architectural uniqueness, gastronomic tourism, accommodation on tourist farms, the role of incoming tourist agencies and tourist guides for unforgettable experiences; and (iv) the main products of Slovenian tourism: active tourism in nature; valorization of cultural heritage; wellness and health services; events and business meetings; gastronomic experiences and wine destinations. The studied contents can be an excellent guide for a clear positioning of Slovenian tourist destinations on the highly competitive green tourist map of Europe.
Keywords:destination, tourist destination organization, destination management and marketing, sustainable and socially responsible tourism, tourist system, tourist offer, tourist demand, nature protection, landscape, interpretation, cultural heritage, architecture, landscape, valorization, gastronomic tourism, tourist accommodation, tourist farm, incoming (reception) tourist agency, travel guide, guided experience


Collection

This document is a collection and includes these documents:
  1. Turizem in podnebne spremembe
  2. Aktivni turizem v naravi
  3. Trajnostno poslovanje turističnih destinacij in ponudnikov
  4. Mreženje
  5. Trendi in perspektive turizma
  6. Diskurz varnosti v turizmu
  7. Krizno upravljanje
  8. Organiziranost slovenskega turizma
  9. Aktualni trendi v digitalizaciji
  10. Spletne potopisne platforme
  11. Gastronomski turizem
  12. Vodena doživetja in vodniška služba
  13. Kakovostna nastanitev
  14. Zeleno poslovanje turističnih kmetij z nastanitvijo
  15. Sprejemne turistične agencije
  16. Kulturni turizem
  17. Sinteza in zaključna misel

Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica