| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kako obiskovalca spletne trgovine prepričati v nakup : magistrsko delo
Avtorji:ID Hodnik, Andrej (Avtor)
ID Mlaker Kač, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čuček, Mateja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Hodnik_Andrej_2023.pdf (3,94 MB)
MD5: 4B609628F01DC1DDC4BEE02E0559E0CF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V tem magistrskem delu smo preučevali, kako obiskovalca spletne trgovine spremeniti v kupca. Zanimalo nas je torej, kaj vse vpliva na posameznikovo nakupno namero pri obisku spletne trgovine. V prvem poglavju dela smo preučevali dosedanjo literaturo s področja spletne prodaje. Opisali smo različne tipe poslovnih modelov, načine spletne prodaje ter najpogostejše marketinške kanale. Večji poudarek smo namenili sami uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine. Preučili smo pomen prilagajanja cen z uporabo spletnih kuponov, uporabo barv, uporabo animiranih slik, postavitev izdelkov, povezavo med ocenami izdelka ter prodajo in ceno izdelka, na kratko pa smo opisali tudi dostavo, Googlove smernice za kreiranje ciljne strani in Googlove smernice za ustvarjanje oglasa. V drugem poglavju smo izvedli anketo, kjer smo želeli pridobiti podatke, ki bi bili v korist spletnim trgovcem. Naša ciljna publika so bili vsi z dostopom do interneta. Prejeli smo 231 veljavnih anket in izmed vprašanih sta 202 (87 %) anketiranca že nakupovala preko spleta. Z anketo smo želeli ugotoviti posameznikov pogled na spletno nakupovanje. Zastavljali smo vprašanja, vezana na pogostost nakupov, izbiro trgovine, težo posameznih postavk, ki vplivajo na posameznikovo odločitev glede nakupa, vprašanja, vezana na uporabo družabnih omrežij in oglaševanja na njih, o branju elektronskih novic ter klikih na posamezni zadetek v spletnem iskalniku. Zanimalo nas je tudi, kaj se najpogosteje kupuje preko spleta, katero plačilno sredstvo se najpogosteje izbere in kateri brskalnik se najpogosteje uporablja. Vse rezultate smo statistično ustrezno obdelali in tudi grafično prikazali. Za tem smo preverili zastavljene hipoteze in prišli do ugotovitve, da lahko že izbira barv in postavitev spletne trgovine vplivata na posameznikovo namero o nakupu.
Ključne besede:spletna prodaja, spletna trgovina, konverzija, spletni trgovec, elektronsko poslovanje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Hodnik]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, [106] str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83590 Novo okno
UDK:339.138:004.738.5:658.71(043.2)
COBISS.SI-ID:148084483 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.04.2023
Število ogledov:837
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.02.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How to convince an online store visitor to make a purchase
Opis:In this work, we have studied how exactly a visitor of an online store can be turned into a buyer. In other words, we were interested in all of the factors which affect an individual's shopping intent during an online store browsing. The first chapter covers the literature written so far on the field of online shopping. It also includes our descriptions of various types of business models, ways of online sale, and the most common marketing channels. A larger emphasis was put on an online store consumer’s experience itself. We have studied the importance of price adjustment with the use of online coupons, use of colours and animated pictures, placement of products, and the connection between the product’s ratings and its sale and price. Last but not least, we have also examined the field of product delivery and Google’s guidelines for both landing page creation and advertisement creation. The second chapter consists of a questionnaire research analysis, the goal of which was gathering of data which would be useful for online shoppers. Our target audience were all people with internet access. We received 231 valid questionnaires, among which 202 (87 %) respondents had already had previous experience with online shopping. The questionnaire was used to determine the individual’s perspective on online shopping. The questions dealt with: the frequency of purchases, choice of stores, the weight of particular factors influencing an individual’s purchasing decisions, the use of social media and advertisement found on them, reading of newsletters, and clicking on certain hits in a search engine. We were also interested in finding out which product is most frequently bought online, what sort of payment is most commonly picked, and which is the most common web browser used. All of the results are also graphically presented. In the end, the posed hypotheses were checked and we came to the conclusion that the choice of colours and positioning of the online shop can already significantly affect an individual’s shopping intent.
Ključne besede:E-commerce, online sales, online store, online shop, e-tailer, conversion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici