| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Identifikacija komunikacijskih ovir pri obravnavi kulturno raznolikih pacientov
Avtorji:ID Bajraj, Edita (Avtor)
ID Donik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bajraj_Edita_2023.pdf (1,13 MB)
MD5: 6523885C8D6E5920188A0818BA2EC17F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: Komunikacija je proces izmenjave informacij med ljudmi na različne načine. Veliko krat zaradi različnih razlogov pride do ovir, ki otežujejo komunikacijo. Tudi takrat, ko imajo zdravstveni delavci in pacienti različno kulturno in jezikovno ozadje, komunikacija predstavlja izziv. Namen našega zaključnega dela je s pregledom literature raziskati ovire v komunikaciji, ki nastajajo pri obravnavi kulturno raznolikih pacientov ter kako jih zdravstveni delavci rešujejo. Metode: V zaključnem delu smo pregledali znanstveno literaturo izbrane tematike. Iskanje literature je potekalo v mednarodnih podatkovnih bazah PubMed, CINHAL in SAGE journals. Uporabljena je bila deskriptivna metoda dela ter metoda analize in sinteze. Iskanje in izbiro virov smo prikazali s pomočjo PRISMA diagrama, na podlagi hierarhije dokazov smo izvedli oceno moči dokazov. Rezultati: V končno analizo smo vključili 8 člankov. Ugotovljeno je bilo, da so jezikovne in odnosne ovire največje ovire, ki nastajajo pri obravnavi kulturno raznolikih pacientov. Razprava in sklep: Pomembno je, da ima vsak posameznik enakopraven dostop do zdravstvenih storitev ter da so medicinske sestre ustrezno usposobljene za premagovanje komunikacijskih ovir, predsodkov in stereotipov pri oskrbi kulturno raznolikih pacientov.
Ključne besede:kulturna raznolikost, pacient, komunikacijske ovire
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Bajraj]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83577 Novo okno
UDK:316.77:316.472(043.2)
COBISS.SI-ID:145381635 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.03.2023
Število ogledov:106
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Identification of communication barriers in nursing culturally diversity patients
Opis:Introduction: Communication is the process of exchanging information in different forms between people. Many times, for various reasons, there are barriers that make communication difficult. When healthcare professionals and patients have different cultural and linguistic backgrounds, communication is a challenge.. The aim of our thesis is to explore, through a literature review, the communication barriers that arise when dealing with culturally diverse patients and how healthcare professionals address those problems. Methods: In the final part of the project, we reviewed the scientific literature related to our chosen topic. The literature search was conducted in the international databases PubMed, CINHAL and SAGE journals. Descriptive method were used, as well as method of analysis and synthesis of the identified sources. The search and selection of sources were illustrated using the PRISMA diagram), and the strength of evidence assessment was illustrated using the hierarchy of evidence. Results: In the final analysis, we included 8 of them. Language and attitudinal barriers were found to be the biggest barriers to managing culturally diverse patients.Discussion and conclusion: It is important that everyone has equal access to health services and nurses to be properly trained to overcome communication barriers, prejudices and stereotypes when caring for culturally diverse patients.
Ključne besede:culturally diversity, patient, communication barriers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici