| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pedagoški proces bolnišnične šole in vrtca : magistrsko delo
Avtorji:ID Zupanc, Barbika (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zupanc_Barbika_2022.pdf (2,14 MB)
MD5: 139D70792CA7CCBEA2BA173F99ACD029
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vedno več je otrok, ki potrebujejo bolnišnično obravnavo. Včasih so te bile dolgotrajne, zdaj pa so otroci v bolnišnicah hospitalizirani krajši čas. Čeprav je zdravljenje v bolnišnici kratkotrajno, so starši ob malčkih vseeno obremenjeni, pri šolskih otrocih pa zaskrbljeni, zato sta vzgojiteljica in učiteljica v bolnišnici nujno potrebni del multidisciplinarnega tima. Vsebina zaključnega dela se v teoretičnem delu nanaša predvsem na samo pripravo otroka na hospitalizacijo in na kaj vse moramo biti pozorni, ko je otrok v bolnišnici. V empiričnem delu magistrske naloge pa smo preko spletnih anketnih vprašalnikov pridobili odgovore staršev oziroma skrbnikov o samem poznavanju bolnišnične šole in vrtca, njihov pogled na pedagoški proces dela vzgojiteljic in učiteljic ter pozitivne izkušnje, pomanjkljivosti in morebitne predloge, ki bi jih uvedli v samo delovanje bolnišnične šole in vrtca. Zanimal nas je tudi osebni vpogled v pedagoško delo v bolnišnici, kar pa smo pridobili z intervjujem vzgojiteljice in učiteljice, ki sta zaposleni na otroškem oddelku v eni izmed bolnišnic. Z anonimnimi spletnimi vprašalniki smo ugotovili, da bolnišnični vrtec zelo prispeva k varstvu otrok, šolski otroci pa v bolnišnični šoli kljub bolezni z učno snovjo niso v zaostanku. Kljub temu pa je po mnenju staršev nujno treba zaposliti kakšnega strokovnega delavca več, saj se en vzgojitelj in en učitelj ravno zaradi individualnosti dela ter krajše hospitalizacije težko posvetita vsem hospitaliziranim otrokom hkrati.
Ključne besede:bolnišnična šola, bolnišnični vrtec, individualizacija, pedagoško delo, otroci
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[B. Zupanc]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 85 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83546 Novo okno
UDK:373.2/.3:614.21(043.2)
COBISS.SI-ID:139484163 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.01.2023
Število ogledov:632
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.12.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pedagogical process of hospital school and preschool
Opis:The number of children who need hospital treatment is increasing. There used to be only long-term treatments, but now children are hospitalized for a shorter period of time. Despite the fact that children don't stay in hospital for long, parents are still burdened with toddlers, and worried with school children. The teacher and preschool teacher in hospital are thus an essential part of the multidisciplinary team. The content of the thesis in its theoretical part mainly refers to the preparation of the child for hospitalization and what we must pay attention to when the child is in hospital. In the empirical part of the master's thesis, we obtained answers from parents or guardians through online questionnaires about their familiarity with the hospital school and preschool, their view of the pedagogical process of the work done by preschool teachers and teachers, as well as positive experiences, shortcomings and possible suggestions that could be introduced into the operations of the hospital school and preschool. We were also interested in the personal insight into the pedagogical work in hospital, which was obtained by interviewing a preschool teacher and a teacher, both employed in the children's department of one of the hospitals. With the help of anonymous online questionnaires, we found that the hospital preschool contributes a lot to the care of children, and that school children in the hospital school do not lag behind in terms of learning material despite their illness. However, according to the parents, it is absolutely necessary to employ more professional workers, since it is difficult for a single preschool teacher and a teacher to devote themselves to all hospitalized children at the same time mainly due to the individuality of their work and shorter hospitalizations. 
Ključne besede:hospital school, hospital preschool, individualization, pedagogical work, children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici