Opis: | Pandemija COVID-19 je svetu prinesla številne težave, v tej magistrski nalogi, pa bi se radi osredotočili na spremembe, ki vplivajo na digitalno pismenost študentov med njihovim spletnim študijem. Zaradi različnih okoliščin, ki vplivajo na njihova prizadevanja, poskušamo raziskati, s kakšnimi težavami so se srečevali, ko so poskušali pridobiti izobrazbo, in kateri programi in tehnike so jim pomagali na tej poti. Namen te raziskave je bil preučiti razlike med ravnmi digitalne pismenosti pred, med in po pandemiji ter kako so vse te spremembe vplivale na študente v Sloveniji in Srbiji in kakšne so morebitne razlike med tema državama. Rezultate vprašalnika in statistične raziskave pregledujemo, razmišljamo o njihovih pomenih in kako jih lahko uporabimo za prihodnje raziskave na to temo ter kot še pomembnejši cilj ozaveščanje o učinkih omejitev in sprememb. na študente.
Menimo, da je naša raziskava dala vpogled v to, koliko so spremembe v razumevanju, kako je tehnologija pomagala učencem, da v novi obliki sledijo svojemu izobraževanju in hkrati izobražujejo naslednje populacije. Z raziskovanjem ustrezne literature smo ugotovili, da bi s prizadevanji vseh strani, vključno s študenti, njihovimi profesorji, univerzitetnimi sveti, pa tudi s pomočjo tehnologije in državnih sredstev lahko pomagali usmerjati razvoj digitalne pismenosti študentov v pravo smer. |
---|