| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv glasbenih dejavnosti na otroka z gibalno oviranostjo v predšolskem obdobju : magistrsko delo
Avtorji:ID Balažic, Nuša (Avtor)
ID Habe, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Balazic_Nusa_2022.pdf (1,09 MB)
MD5: 1E6AB05DBBDE5CB0562EC88B8C4D91FD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prvem delu magistrskega dela so podrobneje opisani vzroki, stopnje in definicija gibalne oviranosti, ki jih je v pedagoškem delu dobro poznati, če imajo strokovni delavci v skupini oz. oddelku otroka z gibalno oviranostjo. Teoretični del se poleg podrobnega opisa otrok z gibalno oviranostjo nanaša še na glasbene dejavnosti v vrtcu, cilje glasbene terapije in opis vpliva, ki ga imajo različne glasbene dejavnosti na otroka z gibalno oviranostjo. Glavni namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako glasbene dejavnosti vplivajo na deklico z zmerno gibalno oviranostjo, ki je vključena v predšolsko okolje. S pomočjo polstrukturiranih intervjujev, ki smo jih izvedli z deklico, njeno mamo in vzgojiteljico, smo ugotovili, da deklica rada sodeluje v glasbenih dejavnostih tako v domačem okolju kot v predšolski skupini. S pomočjo enoletnega naključnega opazovanja v predšolski skupini smo ugotovili, da glasbene dejavnosti pozitivno vplivajo na počutje deklice z gibalno oviranostjo in ji omogočajo vključevanje v skupino vrstnikov. S pomočjo opazovanja smo ugotovili tudi, da se deklica najraje udeležuje plesnih dejavnosti, pevskih dejavnosti in nekoliko manj pa uživa pri igranju, kjer se mora posebej osredotočati na delovanje rok in prstov.
Ključne besede:otroci z gibalno oviranostjo, glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbena terapija, glasba in otroci z gibalno oviranostjo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Balažic]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 64 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83510 Novo okno
UDK:373.2:78-056.26(043.2)
COBISS.SI-ID:139519235 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.01.2023
Število ogledov:499
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.12.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of musical activities on children with mobility impairment in preschool period
Opis:The first part of this master's thesis details the reasons, levels and definitions of mobility impairment, which professional workers in the field of education have to be familiar with if they have a child with mobility impairment in their group or unit. In addition to detailing children with mobility impairment, the theoretical part discusses musical activities in preschool, goals of music therapy and the impact different musical activities have on children with mobility impairment. The main aim of this master's thesis was to determine how musical activities impact a girl with moderate mobility impairment, included in the preschool environment. By conducting semi-structured interviews with the girl, her mother and a preschool teacher, we determined that the girl likes to participate in musical activities at home and in her preschool group. By randomly observing the girl in her preschool group for a one-year period, we determined that musical activities positively impact her well-being and allow her to integrate in her peer group. Based on the observation, we concluded that the girl likes the most dancing activities, singing activities, whereas she does not really enjoy play, because she has to specifically focus on how her hands and fingers function.
Ključne besede:children with mobility impairment, musical activities in preschool, music therapy, music and children with mobility impairment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici