| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poznavanje poti šolskih odpadkov pri učencih 4. razredov osnovnih šol v celjski regiji
Avtorji:ID Bizjak, Gašper (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bizjak_Gasper_2022.pdf (2,90 MB)
MD5: 37022A8019D3A0AF90E21FD88A706820
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Poznavanje poti šolskih odpadkov pri učencih 4. razredov osnovnih šol v celjski regiji je sestavljeno iz dveh delov – teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu je opredeljen pomen poučevanja naravoslovja in tehnike v osnovni šoli, sledi analiza učnega načrta naravoslovja in tehnike v četrtem razredu s stališča odpadkov. Predstavljeno je izkustveno učenje ter pomembnost praktičnega dela pri pouku. Nadalje je predstavljen geografski oris celjske regije in opis Regionalnega centra za ravnanje z odpadki Celje (RCERO). V empiričnem delu je prikazana raziskava o seznanjenosti z RCERO-m pri učencih, ki je bila izvedena v šolskem letu 2021/2022 na vzorcu dvesto dvainšestdesetih četrtošolcev iz podeželskih in mestnih osnovnih šol na območju celjske regije. Na podlagi dobljenih rezultatov zaključujemo, da učenci slabo poznajo delovanje RCERO-a, vendar so dobro seznanjeni z ločevanjem odpadkov in z razlogi ločevanja odpadkov. Zaskrbljujoče je dejstvo, da veliko anketiranih učencev ne pozna postopka razgradnje bioloških odpadkov ter koristi sežiga odpadkov v sežigalnici. Zelo spodbuden je bil rezultat, da skoraj vsi učenci ločujejo odpadke tako doma kot v šoli. Pozitivno je bilo tudi to, da večina učencev meni, da so koši za ločevanje odpadkov v šolah dobro označeni ter da se odpadki v šolah ločujejo zaradi lažje nadaljnje obdelave.
Ključne besede:odpadki, Regionalni center za ravnanje z odpadki Celje, osnovna šola, naravoslovje in tehnika, sežigalnica
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Bizjak]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-83436 Novo okno
UDK:37.091.3:[5+62](043.2)
COBISS.SI-ID:140969987 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.02.2023
Število ogledov:599
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:25.11.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge of school waste disposal routes in 4th grade pupils in celje region
Opis:This master's thesis titled “Understanding the Path of School Waste among Primary School 4th Graders in the Celje Region” consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part defines the importance of teaching natural science and technology in primary schools, and is followed by an analysis of the 4th grade natural science and technology curriculum in connection with the topic of waste. Experiential learning and the importance of practical exercises in lessons are also examined. Furthermore, a geographical outline of the Celje region and a description of the Celje Regional Waste Management Centre (RCERO) are given. In the empirical part, we present research findings regarding the familiarity of students with RCERO and its work. Two hundred and sixty-two fourth graders from rural and urban primary schools in the Celje region took part in this research that was carried out in the 2021/2022 school year. Based on the obtained results, we were able to determine that students have a poor knowledge of the operations of RCERO, however, they are well acquainted with waste separation and the reasons for it. It is worrying that many of the surveyed students do not know the biological waste disposal steps and the benefits of burning waste in an incinerator. On the other hand, we found it encouraging that almost all students separate waste both at home and at school. Another positive conclusion was that the majority of students believe that the bins for separating waste in schools are well marked and they understand that waste in schools is separated for easier further processing.
Ključne besede:waste, Regional center for waste management Celje, primary school, science and technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici