| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pridobivanje znanja predšolskih otrok na področju tehnike in tehnologije skozi projektno nalogo z naslovom hotel za žuželke : diplomsko delo
Avtorji:ID Pader, Ana (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pader_Ana_2022.pdf (9,72 MB)
MD5: C2F06506710C3B9D672F4C21D590AC14
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo je sestavljeno iz empiričnega in praktičnega dela. V empiričnem delu so predstavljene analize in ugotovitve raziskave, v kateri se je ugotavlja vrsta delovnih orodij in delovnega gradiva, ki jih otroci uporabljajo pri tehničnih dejavnostih. Ugotavljalo se je tudi, ali se vzgojiteljem zdi pomembno, da se otroci že v predšolskem obdobju seznanijo z uporabo orodij, obenem pa nas je zanimalo, ali vzgojitelji poznajo strategijo dela projektne naloge in se te pri delu v vrtcu tudi poslužujejo. Ugotovili smo, da se vzgojiteljem seznanitev z uporabo orodij pri predšolskih otrocih zdi pomembna. Prav tako vzgojitelji poznajo projektno nalogo, a jo le redko uporabljajo za pridobivanje znanja na področju tehnike in tehnologije. Ravno to nas je spodbudilo, da smo v drugem, praktičnem delu, projektno nalogo v vrtcu tudi izvedli in s tem pokazali, da je uporaba orodij primerna že v predšolskem obdobju. Dognali smo tudi, da otroci ob tem neizmerno uživajo, saj so se skozi projekt seznanili z obdelovalnimi orodji in z načini rokovanja z njimi, prav tako so se naučili poskrbeti za varnost pri delu in slediti fazam projekta. Ta projekt nas je spodbudil k temu, da se bomo takšnih strategij dela v bodoče posluževali v večji meri in upamo, da naš primer k slednjemu spodbudi tudi ostale vzgojitelje.
Ključne besede:tehnične dejavnosti, projektna naloga, delovno orodje, predšolski otroci, vrtec
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Pader]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 83 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83426 Novo okno
UDK:373.2.091.33-027.22:62(043.2)
COBISS.SI-ID:142973187 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.02.2023
Število ogledov:424
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge acquisition of preschool children in the field of design and technology by means of a project assignment titled bug hotel
Opis:This final thesis consists of empirical and practical part. The analysis and findings of the research were aimed at establishing types of working tools and working materials that children use for technical activities and are presented in the empirical part. We also wanted to find out the importance of introducing children with the use of working tools in the preschool period and at the same time we have wondered whether the teachers knew the project task strategy and use it at work. We have established that familiarization with the use of tools at preschool children seemed important to the teachers. The research has also showed that teachers are familiar with the project task but rarely use it for obtaining knowledge in the fields of technology. That has encouraged us to carry out a project task in the practical part of the thesis which has indicated that the use of tools is appropriate in the preschool period. We have discovered that preschool children enjoyed being part of the project task as they have acquainted themselves with arable tools and manners of working with them via project. At the same time they have learned to take care of safety at work and follow the phases of development of the project. This project has stimulated us to use such and similar strategies in larger degree in the future and we hope that our case will also encourage other teachers to do the same.
Ključne besede:technical activities, project task, working tools, preschool children, kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici