| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomen rednih letnih razgovorov na motivacijo zaposlenih v zdravstveni negi
Avtorji:ID Bratina, Klara (Avtor)
ID Ovsenik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bratina_Klara_2023.pdf (867,45 KB)
MD5: 28C9A41E3A8EB4F01BBDF5408F16ABFF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: Redni letni razgovor je poglobljen in strukturiran pogovor med zaposlenim in njegovim neposrednim vodjo. Predstavlja nam osnovo za ocenjevanje uspešnosti pri delu, načrtovanje in izobraževanje nadaljnjega poklicnega razvoja. Glavni namen je razvoj posameznika in vzpostavitev konstruktivnih odnosov med zaposlenimi, kar na zaposlene deluje motivacijsko. Metode: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji s filozofijo pozitivizma. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Uporabili smo priložnostno vzorčenje. Za analizo podatkov smo uporabili metode deskriptivne in inferenčne statistike. Rezultati: Rezultati so pokazali, da se splošno mnenje glede rednih letnih razgovorov v zdravstveni negi med tistimi zaposlenimi, ki so že imeli redni letni razgovor, in tistimi zaposlenimi, ki ga še niso imeli, statistično razlikuje (p = < 0,05) ter da imajo zaposleni v zdravstveni negi, ki so že imeli redni letni razgovor, boljše mnenje o rednih letnih razgovorih kot tisti, ki ga še niso imeli. Ugotovili smo tudi, da je večina anketirancev (69,8 %), ki so že imeli redni letni razgovor, z vodenjem, potekom in rezultati zadovoljna. Večina anketiranih, ki je redni letni razgovor že imela, se strinja (39,5 %) in popolnoma strinja (55,8 %), da se je z rednim letnim razgovorom povečala motivacija za delo. Diskusija in zaključek: Vodja na rednem letnem razgovoru z vsakim zaposlenim dobi pregled nad preteklimi dosežki, se z njim pogovori in ga motivira. Tako skupaj spoznata, kakšne so želje in cilji zaposlenega ter kaj se pričakuje v prihodnjem obdobju.
Ključne besede:redni letni razgovor, motiviranje na delovnem mestu, komuniciranje, vodja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Bratina]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-83390 Novo okno
UDK:005.57:614.2(043.2)
COBISS.SI-ID:145637635 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.03.2023
Število ogledov:825
Število prenosov:282
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.12.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of annual interviews on employee motivation in nursing care
Opis:Introduction: A regular annual interview is a structured in-depth conversation between an employee and their direct manager. It provides the basis for evaluating employee performance, planning and training for further professional development. Its primary purpose is personal development and building constructive employee relations, which motivates the employees. Methods: This study applied a quantitative methodology based on a positivistic philosophy. Data were collected using a questionnaire. Sampling was conducted randomly. Data analysis involved descriptive and inferential statistic methods. Results: The results have shown that the general opinion regarding regular annual interviews is statistically different (p = < 0,05) among nursing staff who has already had a regular annual interview and those employees who have not had one yet. Nursing staff who has already had a regular annual interview holds a better opinion on it than the employees who have not had a regular annual interview yet. It has also been found that the majority of healthcare (69,8%) who have already had a regular annual interviews are satisfied with the management, the process and the results. Most respondents who have already had a regular annual interview has increased their motivation to work. Discussion and summary: During the regular annual interview the manager gets an overview of each employees past achievements, talks to them and motivates them, together they learn about the employees wishes and goals, as well as set up expectations for the future.
Ključne besede:regular annual interview, motivating in the work place, communication, leadership


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici