| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pouk na daljavo na nižji stopnji glasbene šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Trčko, Matic (Avtor)
ID Trčko, Matic (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Trcko_Matic_2022.pdf (3,40 MB)
MD5: 56F4D4F4DB7DE2D558F9F5F85DCE7EC1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Na nižji stopnji glasbene šole učenci razvijajo svoje glasbene sposobnosti, spretnosti in znanja s pomočjo glasbenih izkušenj, učitelj pa je tisti, ki učenca vodi do pridobivanja le-teh. V okviru poučevanja na daljavo so se učitelji spoprijeli s spremembo prakse, ki so je bili do tedaj vajeni. Najbolj drastično se je spremenilo učno okolje, kar je prineslo veliko novih možnosti in izzivov. Medtem ko se klasični pouk v učilnici izvaja sinhrono oziroma sočasno, pouk na daljavo ponuja tudi druge možnosti, kot je na primer asinhrona (časovno neodvisna) izvedba učnega procesa. Ker ključni element pri izobraževanju na daljavo predstavlja kompetentnost pri uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) in njenih orodij ter pripomočkov, nas je v empiričnem delu magistrske naloge zanimalo, ali se zaradi tega dejavnika med učitelji kažejo razlike v izvedbi učnega procesa na daljavo. Ugotovili smo, da se didaktična praksa učiteljev pri obravnavanem vzorcu v večjem deležu ne razlikuje glede na ta dejavnik.
Ključne besede:poučevanje na daljavo, glasbeno izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Trčko]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 109 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83368 Novo okno
UDK:37.018.43:004:78(043.2)
COBISS.SI-ID:132861699 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.12.2022
Število ogledov:1022
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.11.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Distance education in music school
Opis:In music school, students develop their musical abilities, skills and knowledge through musical experience and teachers are the ones guiding the students towards gaining that experience. With the introduction of distance teaching, teachers faced a change in the practice they had previously been used to. The learning environment has changed drastically, which has brought numerous new possibilities and challenges. While classic classroom lessons are conducted synchronously (time-dependent), distance learning offers other options as well, such as asynchronous (time-independent) implementation of the learning process. Since a key element in distance education is competence in the use of information and communication technology (ICT) with its tools, we examined in the empirical part of this master’s thesis whether this factor leads to differences between teachers in the implementation of distance education. We have concluded that there are no considerable differences between teachers’ didactic approaches regarding this factor.
Ključne besede:distance teaching, music education, information and communication technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici