| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spoznavanje vremenskih pojavov skozi lutkovno-gledališke dejavnosti : diplomsko delo
Avtorji:ID Slemnik, Nastja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ambrožič-Dolinšek, Jana (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Slemnik_Nastja_2022.pdf (5,83 MB)
MD5: F9F1BD9CD7E03108374743387F671DEB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Spoznavanje vremenskih pojavov skozi lutkovno-gledališke dejavnosti je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili, kaj je lutka, ter opisali vrste lutk, ki smo jih uporabili v praktičnem delu. Poudarili smo tudi pomen Kurikuluma za vrtec ter opisali možnosti povezovanja lutk z naravo. Opisali smo vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu in gledaliških dejavnostih ter vlogo otroka v lutkovnem procesu. Predstavili smo pomen zgodnjega srečanja z lutko, in sicer pomen lutke pri razvoju otroka, oblikovanju socialnih veščin ter razvoju domišljije, komunikacije in ustvarjalnosti. Na področju narava smo raziskovali vremenske pojave, ki smo jih v teoretičnem delu tudi opisali. Osredotočili smo se na dež, sneg, oblak, točo, mavrico ter veter in jih otrokom v praksi tudi predstavili. V praktičnem delu smo v več pripravah spoznavali vremenske pojave skozi lutkovno-gledališke dejavnosti. Namen projekta je bil, da otroci na zabaven in sodoben način uresničujejo vzgojno-izobraževalne cilje. Projekt smo izvedli v vrtcu pri Osnovni šoli Muta, v skupini otrok, starih od 3 do 5 let. Z različnimi lutkovnimi tehnikami, kot so ročna lutka, mimična lutka, lutka na palici, senčna lutka in ploska lutka, z gledališkimi predstavami in vremensko karto so otroci usvajali pojme vremenskih pojavov in se seznanjali z njihovim nastankom. Projekt smo zaključili s preverjanjem pridobljenega znanja o vremenskih pojavih skozi lutkovno-gledališke dejavnosti.
Ključne besede:lutke, narava, vremenski pojavi, lutkovne predstave, gledališke predstave, predšolski otrok
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Slemnik]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 70 str.))
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-83332 Novo okno
UDK:373.2:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:130543875 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.11.2022
Število ogledov:28
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.10.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning weather words with the help of puppet theatre
Opis:The thesis entitled Learning about weather phenomena through puppet theatre activities consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part we present what a puppet is and describe the types of puppets used in the practical part. We also emphasized the importance of the Kindergarten Curriculum and described the possibilities of linking puppets with nature. We described the role of the teacher in the puppet process and theatre activities and the role of the child in the puppet process. We presented the importance of early contact with puppets, namely the importance of puppets in the development of the child, the formation of social skills and the development of imagination, communication and creativity. In the field of nature, we explored weather phenomena, which we described in the theoretical part. We focused on rain, snow, clouds, hail, rainbows and wind and presented them to the children in practice. In the practical part, we learnt about weather phenomena through puppet theatre activities in several preparations. The aim of the project was to help the children achieve their educational goals in a fun and modern way. The project was carried out in the kindergarten of the Muta Primary School, in a group of children aged 3-5 years. Through various puppetry techniques such as: hand puppet, mime puppet, stick puppet, shadow puppet and flat puppet, theatrical performances and a weather map, the children learnt the concepts of weather phenomena and became familiar with their origins. The project ended with a test of the knowledge acquired about weather phenomena through puppetry and theatre activities.
Ključne besede:puppet, nature, weather phenomen, puppetry, theatrical performances, preschool children


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici