| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spodbujanje jezikovne ustvarjalnosti pri predšolskih otrocih : magistrsko delo
Avtorji:ID Merc, Klara (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Merc_Klara_2022.pdf (1,16 MB)
MD5: 3981175E4F9369B0553F24FD87406A78
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Spodbujanje jezikovne ustvarjalnosti pri predšolskih otrocih smo v teoretičnem delu podrobneje predstavili ustvarjalnost in govor ter njuna razvoja pri otroku. Govorni razvoj otroka je odvisen od duševnega in telesnega razvoja, prav tako ima pomembno vlogo okolje, ki ga v večji meri predstavljajo družina, vrstniki in delo strokovnega delavca. Govor se razvija skozi razvojne stopnje, pri katerih so med otroki velike individualne razlike. Otrok se z ustvarjalnim izražanjem sporazumeva z okoljem. Predstavili smo teoretične vsebine jezikovne ustvarjalnosti in problematiko izvajanja le-te v vzgojno-izobraževalnih institucijah. V empiričnem delu smo raziskali, v kolikšni meri je mogoče spodbuditi jezikovno ustvarjalnost v obdobju 3 mesecev. Tako smo preverjali napredek kontrolne in eksperimentalne skupine pri pripovedovanju zgodbe ob sličicah miši, dežnika in ježa. Z eksperimentalno skupino smo med začetnim in končnim preverjanjem izvajali vodene in načrtovane dejavnosti za razvoj jezikovne ustvarjalnosti, ki smo jih oblikovali sami. Prišli smo do ugotovitev, da so otroci eksperimentalne skupine kljub časovno kratki raziskavi hitreje napredovali v jezikovni ustvarjalnosti kot otroci kontrolne skupine. Tako smo spoznali, kako pomembna je spodbuda in vaja za razvoj otrokove jezikovne ustvarjalnosti.
Ključne besede:ustvarjalnost, jezik, predšolski otroci, dejavnosti, govor
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Merc]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 69 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-83290 Novo okno
UDK:373.2.015.31:808.5(043.2)
COBISS.SI-ID:128952835 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.11.2022
Število ogledov:326
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.10.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Encouraging linguistic creativity of preschool children
Opis:In the theoretical part of master's thesis entitled Encouraging Linguistic Creativity of Preschool Children, we presented creativity and speech and their development in children in detail. A child's speech development depends on mental and physical development, and the environment, which is mostly represented by family, peers and the work of a preschool educator, also plays an important role. Speech develops through developmental stages in which there are large individual differences between children. The child communicates with the environment through creative expression. We presented the theoretical content of language creativity and the issue of its implementation in educational institutions. In the empirical part, we investigated to what extent it is possible to stimulate linguistic creativity in a period of 3 months. Thus, we checked the progress of the control and experimental group in telling the story with pictures of a mouse, an umbrella and a hedgehog. With the experimental group, we carried out guided and planned activities for the development of language creativity, which we designed ourselves, between the initial and final examination. We concluded that the children of the experimental group progressed faster in language creativity than the children of the control group despite the short duration of the research. This is how we realized how important encouragement and practice are for the development of a child's linguistic creativity.
Ključne besede:creativity, language, preschool children, activity, speech


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici