| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vidiki prehoda na celovito spletno bančništvo : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Avtorji:ID Slavec Ojstrež, Tina (Avtor)
ID Bernik, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Slavec_Ojstrez_Tina_2022.pdf (1,90 MB)
MD5: 3A1EB9C26315EDB742D7249B2B72A53F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:Diplomsko delo se nanaša na ponudbo spletnih bank in morebitnega bančnega poslovanja na daljavo. Namen je ugotoviti, zakaj nam banke v vseh letih sprejemanja ter promocije spletne in mobilne banke še niso ponudile celovitega spletnega bančništva, ko obisk poslovalnic sploh ne bi bil potreben. V teoretičnem delu so predstavljene spreminjajoče se navade komitentov, v praktičnem delu pa opredeljene razlike med ponudbo bank v sklopu spletne banke in z intervjujem pridobljene informacije, kako se na banki X oblikuje vsebina, ki je ponujena preko digitalnih kanalov banke in kaj komitentom povzroča največ težav. Pregledana je uporabo varnostnih mehanizmov ob vpisu v spletno banko in uporabi storitev znotraj spletne banke. Opredeljeni so izzivi bank ob oblikovanju vsebine spletne banke in komitentov pri uporabi spletne banke ter narejena primerjava ponudbe spletnih bank v Sloveniji in dveh tujih samo-digitalnih bank. Ugotovljene so velike razlike pri ponudbi celovitih storitev spletnih bank ali drugačnega poslovanja na daljavo, prav tako pa lahko trdimo, da so si v tem trenutku večja konkurenca le obstoječe banke v Sloveniji, ker tuje banke še ne ponujajo vseh svojih storitev. S pridobljeni podatki v sklopu intervjuja ugotavljamo, da je celovito poslovanje preko spleta popolnoma dosegljivo in bi koristilo tako bankam kot komitentom.
Ključne besede:spletno bančništvo, poslovanje na daljavo, izzivi, banke, komitenti, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[T. Slavec Ojstrež]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:V f., 33 str.
PID:20.500.12556/DKUM-83289-df5844d8-4440-577e-f0e5-e7f5624dd134 Novo okno
UDK:336.71:077(043.2)
COBISS.SI-ID:128118019 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.11.2022
Število ogledov:703
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.10.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Aspects of the transition to complete online banking
Opis:The thesis concerns the offer of online banks and possible remote banking. The purpose is to find out why, in all the years of acceptance and promotion of online and mobile banking, banks have not yet offered us comprehensive online banking, when a visit to a branch would not be necessary at all. In the theoretical part, the changing habits of clients are presented, while in the practical part, the differences between the banks offer as part of the online bank are defined and the information obtained through the interview, how the content offered through the bank's digital channels is created at Bank X and what causes the most problems for clients. The use of security mechanisms when registering in the online bank and using services within the online bank is reviewed. The challenges faced by banks when creating online bank content and clients using the online bank are defined, and a comparison of the offer of online banks in Slovenia and two foreign only-digital banks is made. Large differences have been identified in the offer of comprehensive services of online banks or other remote operations, and we can also claim that at the moment only the existing banks in Slovenia have greater competition, because foreign banks do not yet offer all their services. With the data obtained as part of the interview, we conclude that comprehensive business operations via the internet are completely achievable and would benefit both banks and clients.
Ključne besede:online banking, distance bussines, challenges, bank, clients


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici