| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kompetence turističnega vodnika v turizmu 4.0 : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Avtorji:ID Verdinek, Anja (Avtor)
ID Gorenak, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Verdinek_Anja_2022.pdf (1,34 MB)
MD5: 229F12C684FC5A0D48FDFF37EDD6A63D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Turizem 4.0 je pojem, ki se vsakodnevno vse bolj uveljavlja povsod po svetu. Gre za novo ime paradigme, ki temelji na četrti industrijski revoluciji. Poudarek pri tem je predvsem na pametni tehnologiji in digitalizaciji, ki sta se skozi desetletja neverjetno razvili in se še razvijata na dnevni ravni. Turizem 4.0 s sabo prinaša med drugim ogromno novosti, ki od ljudi, predvsem zaposlenih v turizmu, zahtevajo dodatna znanja, sposobnosti, kompetence in ne nazadnje tudi dodatna splošna izobraževanja. Teoretični del zaključne naloge zajema podrobno opredelitev kompetenc, kompetenc po ravneh posameznika in opredelitev kompetenc turističnega vodnika. Empirični del naloge zajema raziskovalna metoda študije primera; v analizo je bilo vključenih pet intervjujev turističnih vodnikov, ki imajo uradno registrirano licenco in opravljajo delo turističnega vodnika v Sloveniji. Iz rezultatov raziskave smo ugotovili, da bodo za delovanje v Turizmu 4.0 turistični vodniki morali imeti v prvi vrsti digitalne kompetence. Prav tako bo potrebno nenehno spremljanje razvoja tehnologije in učenje uporabe le-te ter druge veščine, kot so prilagodljivost, obvladovanje jezika, znanje uporabe kamer, mikrofonov in drugih tehničnih pripomočkov v povezavi z drugimi kompetencami, ki so nujne za opravljanje dela turističnega vodnika.
Ključne besede:Turizem 4.0, kompetence, digitalizacija, turistični vodnik.
Kraj izida:Brežice
Kraj izvedbe:Brežice
Založnik:[A. Verdinek]
Leto izida:2022
Št. strani:69 str.
PID:20.500.12556/DKUM-83184 Novo okno
UDK:338.486.2-057.33:37.011.2(043.2)
COBISS.SI-ID:137373955 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.01.2023
Število ogledov:768
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:26.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Competencies of tour guide in tourism 4.0
Opis:Tourism 4.0 is a concept that is gaining ground around the world. It is the new name of a paradigm based on the Fourth Industrial Revolution. The focus here is on smart technology and digitalisation, which have evolved enormously over the decades and are still evolving on a daily basis. Tourism 4.0 brings with it, among other things, a huge number of innovations that require additional knowledge, skills, competences and, last but not least, additional general training for people, especially those working in tourism. The theoretical part of the thesis includes a detailed definition of competences, competences by level of the individual and the definition of the competences of a tour guide. The empirical part of the thesis is based on the case study research method, where the analysis included five interviews of tourist guides who have an officially registered licence and are working as tour guides in Slovenia. From the results of the survey, we concluded that in order to operate in Tourism 4.0, tour guides will need to have digital competences first and foremost. It will also require constant monitoring of technological developments and learning how to use them, as well as other skills such as flexibility, language skills, knowledge of how to use cameras, microphones and other technical aids, in conjunction with the other competences necessary to perform the job of a tourist guide.
Ključne besede:Tourism 4.0, competences, digitalisation, tour guide.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici