Title: | Participacija in odnos mladih do družbenih gibanj na družbenih medijih |
---|
Authors: | ID Kolar, Anita (Author) ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) More about this mentor...  ID Čakš, Peter (Co-mentor) |
Files: | UN_Kolar_Anita_2022.pdf (1,54 MB) MD5: 2E0EFA943F5BC33AB6F4FED9BAC842B2
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper (mb11) |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
|
---|
Abstract: | Družbeni mediji zagotavljajo participativno medijsko okolje, ki temelji na interaktivni platformi spleta 2.0. Družbeni mediji zaradi te lastnosti predstavljajo pomembno digitalno orodje za vključevanje mladih v družbena gibanja. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri mladi uporabljajo različne vrste družbenih medijev, ali so seznanjeni z družbenimi gibanji, ki se odvijajo na družbenih medijih in, ali v njih tudi aktivno sodelujejo. Izvedli smo raziskovalno študijo s pomočjo spletnega vprašalnika. Dobljene rezultate smo analizirali in ugotovili, da večina mladih največ časa v dnevu posveti omrežjem za deljenje fotografij in videoposnetkov ter družbenim medijem. Kljub rezultatom, ki govorijo o popularnosti uporabe digitalnih orodij med mladimi, večina mladih družbenih medijev ne uporablja za namene državljanske participacije in ima do le-te odklonilen odnos. Rezultati, ki smo jih pridobili, so lahko podlaga za nadaljnjo raziskovanje na področju spletnega aktivizma mladih. |
---|
Keywords: | družbeni mediji, družbena gibanja, mladostniki, participacija |
---|
Year of publishing: | 2022 |
---|
Source: | Maribor |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-83158  |
---|
Publication date in DKUM: | 13.01.2023 |
---|
Views: | 147 |
---|
Downloads: | 13 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |