| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ponovna vzpostavitev priključne proge na relaciji Celje-Velenje-Dravograd : diplomsko delo
Avtorji:ID Mohor, Vid (Avtor)
ID Klemenčič, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Godec, Andrej (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Mohor_Vid_2022.pdf (3,04 MB)
MD5: E47603D1305FF1462273D526625478FE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Med leti 1899 in 1969 je železnica povezovala Celje, Velenje in Dravograd. Odsek proge med Velenjem in Dravogradom je bil nerentabilen, kasneje zaprt in odstranjen. Proga med Celjem in Velenjem še vedno obratuje, zadnje čase pa se promet na njej povečuje. V delu sem predstavil promet na obstoječi progi in njene trenutne tehnične karakteristike. V Evropski uniji so zaradi večanja potreb po transportu in prevelikega prevoza blaga po cestah ustanovili evropske železniške tovorne koridorje, ki povezujejo evropske države ter njihove celinske terminale s pristanišči. V svojem delu sem predstavil koridorje, ki potekajo skozi Slovenijo ali imajo v Sloveniji tudi izhodišče. V nalogi je opisana tudi količina tovora, ki se je v zadnjih letih prevozila po naših glavnih progah, oziroma število vlakov. Zaradi zdajšnjega povečevanja železniškega tovornega prometa bi se lahko še obstoječa proga obnovila, odsek od Velenja do Dravograda pa ponovno vzpostavil. Gradnja in posodobitev železnice bi prispevala k boljši trajnostni mobilnosti v državi. Z uvedbo lokalnih priključnih prog bi se izboljšale tako potniške (lokalne) kot tovorne povezave. V primeru izrednosti na glavnih progah, po katerih tečejo koridorji, bi ta železniška povezava lahko služila tudi kot obvozna ali alternativna proga. V diplomski nalogi bom predstavil svojo zamisel za vzpostavitev priključne proge na že omenjeni relaciji, razloge za obuditev, opisal tehnične komponente nove proge ter podal predlog vlečnih sredstev.
Ključne besede:planiranje železniške infrastrukture, železniška infrastruktura, železniški promet, priključna proga, potovalni časi
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Mohor]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 66 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-83148 Novo okno
UDK:656.222.1.021(043.2)
COBISS.SI-ID:138934019 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.12.2022
Število ogledov:894
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:21.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The re-establishment of the feeder line between Celje-Velenje-Dravograd
Opis:Between 1899 and 1969, the railway connected the towns of Celje, Velenje and Dravograd. The section of the line between Velenje and Dravograd was unprofitable, and later closed and removed. The line between Celje and Velenje is still in operation, with traffic increasing in the recent time. The thesis describes the traffic on the existing line and the current technical characteristics of the line. Due to the increasing transport needs and the excessive road transport of goods, European rail freight corridors have been established in the European Union, connecting European countries and their inland terminals with ports. The diploma thesis describes the corridors that run through Slovenia or have a starting point in Slovenia. It also outlines the amount of cargo that was transported over the main Slovenian lines in the recent years, and the number of trains in this period. In light of the current increase in rail freight transport, the existing line could be renovated, and the section from Velenje to Dravograd could be re-built. The construction and renovation of the railway line would contribute to improving sustainable mobility in Slovenia. The introduction of local connecting lines would improve both passenger (local) and cargo connections. In the event of incidents on the main corridor lines, this rail link could also serve as a detour or alternative line. In the diploma thesis, I will present my idea for establishing a connecting line on the aforementioned route and the reasons for its re-establishment, describe the technical components of the new line and propose traction units.
Ključne besede:planning of railway infrastructure, railway infrastructure, rail transport, connecting line, travel times


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici