| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nakupne navade potrošnikov v digitalni dobi
Avtorji:ID Đukić, Viktorija (Avtor)
ID Marolt, Marjeta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dukic_Viktorija_2022.pdf (4,00 MB)
MD5: 75A7B3FFF3B999A3439180CE46D8021E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Nakupovanje preko spleta je ena najbolj priljubljenih dejavnosti, saj potrošnikom omogoča hiter in enostaven nakup. Kljub možnim tveganjem pri nakupovanju preko spleta je spletnih potrošnikov čedalje več. Diplomsko delo obravnava nakupne navade potrošnikov v digitalni dobi in je natančneje osredotočeno v proučevanje vedenja potrošnikov pred nakupom, med nakupom in po nakupu. Raziskali smo, ali je pandemija Covid-19 vplivala na pogostost nakupovanja preko spleta in kako se nakupne navade razlikujejo glede na starost in digitalne kompetence potrošnika. V uvodu diplomskega dela smo predstavili problem, cilje, zadane hipoteze ter uporabljene tehnike in metode dela. Pri teoretičnih osnovah smo predstavili osnovne pojme, kot so nakupne navade potrošnikov, kdo je digitalni potrošnik in dejavniki, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnika. Empirični del predstavlja naš raziskovalni pristop, v rezultatih pa predstavljamo ugotovitve naše raziskave. Ugotavljamo, da je imela pandemija Covid-19 velik vpliv na nakupne navade potrošnikov in da obstajajo statistično značilne razlike med potrošniki z minimalnimi znanji in naprednimi znanji. Na koncu diplomskega dela razpravljamo o rezultatih raziskave in podajamo zaključne ugotovitve.
Ključne besede:Nakupne navade, digitalizacija, potrošnik, digitalne kompetence
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-83144 Novo okno
COBISS.SI-ID:129229827 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.11.2022
Število ogledov:869
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:21.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Purchasing habits of consumers in the digital age
Opis:Online shopping has become one of the most popular activities, as it allows consumers to make a quick and easy purchase. Despite the possible risks of online shopping, the number of online consumers is increasing. The thesis deals with the purchasing habits of consumers in the digital age and is more precisely focused on the study of consumer behavior before, during and after the purchase. We will investigate whether the Covid-19 pandemic affected the frequency of shopping online and how shopping habits differ according to the age and digital competence of the consumer. In the introduction to the thesis, we presented the problem, goals, given hypotheses and used techniques and work methods. In terms of theoretical foundations, we presented basic concepts such as consumer purchasing habits, who is a digital consumer and factors that influence consumer purchasing behavior. The empirical part presents our research approach, and the results present our research findings. We find that the Covid-19 pandemic has had a major impact on consumer purchasing habits, there are statistically significant differences between consumers with minimal knowledge and advanced knowledge. At the end of the thesis, we discuss the results of the research and give the final conclusions.
Ključne besede:Buying behaviour, digitalization, consumer, digital competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici