| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Družinsko podjetništvo in prenos družinskega podjetja x na drugo generacijo
Avtorji:ID Černčič, Sergej (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cerncic_Sergej_2022.pdf (2,86 MB)
MD5: 3FD88D392AE32324178BC11EFDCAD846
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Družinsko podjetništvo postaja vedno bolj priljubljeno pri nas, zato smo se v magistrskem delu odločili analizirati odnose znotraj njega in prenos lastništva na drugo generacijo s pomočjo študije primera Podjetja X. V magistrskem delu smo znotraj teoretičnih izhodišč opredelili družinsko podjetje, preučilo prednosti in slabosti družinskega podjetja ter problematiko prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo. Znotraj empiričnega dela smo na študiji primera predstaviti družinsko podjetje X, opredelili prednosti in slabosti v njem ter pravili intervju z direktorjem družinskega podjetja X in z družinskim članom na katerega, se je prenos družinskega podjetja X izvršil. Na koncu smo analizirati prenos podjetja na drugega družinskega člana. Ugotovili smo tudi, da je mnogo družinskih podjetij (večinoma jih vodi 1. generacija) , ki razmišljajo v smeri nadaljevanja družinske tradicije in prenosu lastništva na 2. generacijo. V podjetju so dobro seznanjeni o vseh značilnostih družinskega podjetništva, kot so vodenje družinskega podjetja, upravljanje s kapitalom, odgovornost, uravnoteženost tveganj, načrtovanje prenosa lastništva, učinkovito davčno upravljanje. Zavedajo se, da bo poučenost vseh članov družinskih podjetij o značilnostih družinskega podjetništva, dobro vpliva na boljšo uspešnost podjetja v prihodnje. V podjetju X so že opravili prenos lastništva na mlajšo generacijo in mlajše družinske člane vključili v poslovanje podjetja.
Ključne besede:družinsko podjetništvo, prenos lastništva, družinski član, nasledstvo, vizija
Kraj izida:[Maribor
Založnik:S. Černčič
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82943 Novo okno
UDK:334.722.24
COBISS.SI-ID:134822915 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.12.2022
Število ogledov:719
Število prenosov:130
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Family entrepreneurship and transfer of family company x on to the second generation
Opis:Family entrepreneurship is becoming more and more popular in our country, so in the master's thesis we decided to analyse the relationships within it and the transfer of ownership to another generation with the help of a case study of Company X. In the master's thesis, we defined a family business within the theoretical background, examined the advantages and disadvantages of a family business and the issue of transferring a family business to the next generation. Within the empirical work, we presented family business X in a case study, identified strengths and weaknesses in it, and conducted an interview with the director of family business X and the family member to whom the transfer of family business X took place. Finally, we analyse the transfer of the business to another family member. We also found that there are many family businesses (mostly run by the 1st generation) that are thinking in the direction of continuing the family tradition and transferring ownership to the 2nd generation. The company is well acquainted with all the characteristics of family business, such as running a family business, capital management, responsibility, risk balance, transfer of ownership planning, effective tax management. They are aware that the knowledge of all members of family businesses about the characteristics of family entrepreneurship will have a good effect on the better performance of the company in the future. Company X has already transferred ownership to the younger generation and involved younger family members in the company's operations.
Ključne besede:family entrepreneurship, transfer of ownership, family member, succession, vision


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici