Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Režonja, David
(Avtor)
ID
Črepinšek, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Rezonja_David_2022.pdf
(1,58 MB)
MD5: F4F1A2883116F67E556F5D501DA742B6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Ključne besede:
razvoj računalniške igre
,
Godot
,
GDScript
,
libGDX
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[D. Režonja]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 28 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-82936
UDK:
004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:
140364803
Datum objave v DKUM:
25.10.2022
Število ogledov:
295
Število prenosov:
38
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparison of godot game engine and libgdx framework on computer game development example
Opis:
In the thesis, we compared the development of a computer game in the Godot engine and the libGDX framework. We got to know both development environments and how to work in them. We compared the programming languages Java and GDScript. We described the development of two games in the Godot drive and compared them with an already existing game in the libGDX framework. The mentioned games are called AstronautGame and Mower.
Ključne besede:
computer game development
,
Godot
,
GDScript
,
libGDX
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj