| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza stripa kot didaktičnega pripomočka pri delu z nadarjenimi dijaki pri predmetu zgodovina : magistrsko delo
Avtorji:ID Čufer, Jure (Avtor)
ID Potočnik, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cufer_Jure_2022.pdf (2,21 MB)
MD5: D98925B72A20798EE990A242993E5EE8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrski nalogi bomo analizirali učinkovitost stripa kot didaktičnega pripomočka pri delu z nadarjenimi dijaki. Učna tema, ki jo bomo prek stripa obravnavali, je Hladna vojna. V teoretičnem delu bomo s pomočjo znanstvene in strokovne literature opredelili, kdo so nadarjeni dijaki in kako jih identificiramo, predstavili bomo načine dela z njimi in se podrobneje posvetili dijakom, nadarjenim za zgodovino. Opredelili bomo tudi zakonitosti stripa, ga predstavili kot didaktični pripomoček in predstavili učno temo Hladna vojna. Empirični del magistrske naloge bomo opravljali na Gimnaziji Franceta Prešerna v Kranju z nadarjenimi dijaki četrtih letnikov pri zgodovini. V raziskovalnem delu bo na podlagi pedagoške neeksperimentalne metode in analize stripa načrtovano, izvedeno in evalvirano učno delo uporabe stripa kot didaktičnega pripomočka za usvajanje zgodovinske učne vsebine hladne vojne z nadarjenimi dijaki četrtih letnikov Gimnazije Franceta Prešerna Kranj. S pomočjo anketnega vprašalnika »Strip kot didaktični pripomoček pri pouku zgodovine za nadarjene dijake v četrtem letniku gimnazije pri učni temi Hladna vojna« in analize odgovorov nadarjenih dijakov četrtih letnikov bo v nalogi pridobljeno mnenje sodelujočih v pedagoškem eksperimentu o uporabi stripa kot didaktičnega pripomočka pri obravnavi učne teme Hladna vojna. Sledila bo analiza mnenj nadarjenih dijakov in evalvacija opravljenega dela. Sklepne ugotovitve bomo osnovali na podlagi celotnega didaktičnega procesa.
Ključne besede:zgodovina, nadarjeni dijaki, didaktični pripomoček, strip
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Čufer]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 80 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-82923 Novo okno
UDK:37.091.3:93/94(043.2)
COBISS.SI-ID:126289923 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.10.2022
Število ogledov:657
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of comics as didactic aids used when working with gifted secondary school students in history class
Opis:The master's thesis analyses the efficiency of comics as didactic aids when working with gifted children. The study topic covered with the use of comics is Cold War. The theoretical part defines, on the basis of scientific and professional literature, who gifted children are, how to identify them, it presents possible ways of working with them and focuses in more detail on secondary school students gifted for history. It also defines the laws of comics, presents them as didactic aids and presents the study topic of Cold War. The empirical part of the master's thesis will be conducted at the secondary school Gimnazija Franceta Prešerna in Kranj with gifted students in history class, year four. The research part will, on the basis of pedagogical nonexperimental method and the analysis of comics plan, conduct and evaluate the study work of using comics as didactic aids to cover history study contents of Cold War with gifted students in the fourth year at Gimnazija Franceta Prešerna Kranj. With the use of the questionnaire "Comics as didactic aids in history classes for gifted students of the fourth year of secondary school covering the study topic of Cold War" and the analysis of the answers given by the gifted students of the fourth year, the thesis will acquire the opinions of the participants of the pedagogical experiment on the use of comics as didactic aids when covering the study topic of Cold War. The analysis of the opinions of the gifted students will follow, together with the evaluation of the work done. Final findings will be formed on the basis of the whole didactical process.
Ključne besede:history, gifted secondary school students, didactic aids, comics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici