Naslov: | KOMPETENČNI MODEL PLESNEGA PEDAGOGA V IZBRANIH KULTURNIH ORGANIZACIJAH |
---|
Avtorji: | ID Fendre, Tomaž (Avtor) ID Meško, Maja (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_Fendre_Tomaz_2022.pdf (979,59 KB) MD5: 2DD7DBA2A94B7F444B8EF5B8FB45DD43
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Zaključno delo se osredotoča na izraženost kompetenc plesnih pedagogov, delujočih v okviru Javnega sklada Republike Slovenije za kulturno dejavnost. Obravnavali smo kompetence, ki jih potrebujejo učitelji v sodobni plesni umetnosti in so potrebne za otrokov razvoj. Prikazane so teoretične osnove performativne umetnosti – ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence in kompetenčni model. Predstavljena je tehnika kvantitativne raziskave z uporabo metode anketiranja, ki smo jo z deduktivno, deskriptivno, empirično in metodo analize povezali v kompetenčni model plesnega učitelja. Preizkus je obsegal manjši vzorec strokovnjakov iz plesnega področja Slovenije, kar nam daje uporabnost rezultatov. Izraženost osebnih in razvojnih kompetenc so realni kazalniki, da sodobni plesni pedagogi veliko vlagajo v celostno poučevanje. |
---|
Ključne besede: | ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence, kompetenčni model |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-82872 |
---|
COBISS.SI-ID: | 129237251 |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.11.2022 |
---|
Število ogledov: | 402 |
---|
Število prenosov: | 45 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |