| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KOMPETENČNI MODEL PLESNEGA PEDAGOGA V IZBRANIH KULTURNIH ORGANIZACIJAH
Avtorji:ID Fendre, Tomaž (Avtor)
ID Meško, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Fendre_Tomaz_2022.pdf (979,59 KB)
MD5: 2DD7DBA2A94B7F444B8EF5B8FB45DD43
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Zaključno delo se osredotoča na izraženost kompetenc plesnih pedagogov, delujočih v okviru Javnega sklada Republike Slovenije za kulturno dejavnost. Obravnavali smo kompetence, ki jih potrebujejo učitelji v sodobni plesni umetnosti in so potrebne za otrokov razvoj. Prikazane so teoretične osnove performativne umetnosti – ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence in kompetenčni model. Predstavljena je tehnika kvantitativne raziskave z uporabo metode anketiranja, ki smo jo z deduktivno, deskriptivno, empirično in metodo analize povezali v kompetenčni model plesnega učitelja. Preizkus je obsegal manjši vzorec strokovnjakov iz plesnega področja Slovenije, kar nam daje uporabnost rezultatov. Izraženost osebnih in razvojnih kompetenc so realni kazalniki, da sodobni plesni pedagogi veliko vlagajo v celostno poučevanje.
Ključne besede:ustvarjalni gib, plesni pedagog, kompetence, kompetenčni model
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82872 Novo okno
COBISS.SI-ID:129237251 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.11.2022
Število ogledov:402
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPETENCE MODEL OF A DANCE PEDAGOGUE IN SELECTED ARTS ORGANIZATIONS
Opis:The final work focuses on the expression of the competences of dance pedagogues working within the framework of the Public Fund of the Republic of Slovenia for cultural activities. We discussed the competencies that teachers need in modern dance art and that are necessary for children's development. The theoretical foundations of performative art are shown - creative movement, dance pedagogue, competences and competence model. The technique of quantitative research using the survey method is presented, which we combined with the deductive, descriptive, empirical and analysis method into the competence model of the dance teacher. The test consisted of a small sample of surveyed experts from the dance field of Slovenia, which gives us the usefulness of the results. The expression of personal and developmental competences is a real indicator that modern dance pedagogues invest a lot in holistic teaching.
Ključne besede:creative movement, dance pedagogue, competences, competence model


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici