| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
Avtorji:ID Eržen, Tjaša (Avtor)
ID Mežnar, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Erzen_Tjasa_2022.pdf (1,79 MB)
MD5: E2FAAA5826E3B7EB242060BB4FBB1590
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Socialna omrežja nas vsakodnevno spremljajo tako v privatnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Različne platforme ne ponujajo samo združevanja ljudi s podobnimi interesi, ampak tudi prostor za oglaševanje različnim podjetjem. Podjetja tako lahko stopijo v kontakt s potrošniki in dobijo povratne informacije o njihovih izdelkih oziroma storitvah, lahko pa jih uporabljajo tudi za prodajo. Pri tem jim pomagajo tudi influencerji z zanimivim promoviranjem izdelkov in prikazom teh izdelkov v vsakdanjem življenju. Potrošnikom tako na prijazen in nevsiljiv način pokažejo izdelke in jih nagovorijo k nakupu. Pot do nekega izdelka, da ga lahko influencerji promovirajo, pa ni tako lahka in zajema več členov v oskrbovalni verigi. Zavedati se moramo, da je vsak izdelek narejen iz surovin, ki jih je potrebno predelati in nato transportirati, da lahko pridejo na police trgovin, kjer jih je možno kupiti. Celoten proces je poln raznih zapletov, ki se lahko zgodijo kjer koli. Pri tem je seveda pomembna dobra komunikacija med vsemi deležniki v oskrbovalni verigi, ki se lahko le na ta način poskušajo izogniti težavam oziroma se lahko nanje bolje pripravijo.
Ključne besede:Oskrbovalna veriga, socialna omrežja, influencerji, oblačila.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82831 Novo okno
COBISS.SI-ID:131173635 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.11.2022
Število ogledov:593
Število prenosov:149
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media influence on supply chain
Opis:Social networks accompany us every day both in our private lives and at work. Different platforms offer not only the gathering of people with similar interests but also space for advertising to different companies. Companies can thus come into contact with consumers and get feedback about their products or services They can also use them for sales. Influencers also help them with this by promoting products interestingly and displaying these products in everyday life. They show the products to consumers in a friendly and non-intrusive way and persuade them to purchase. However, the path to a product so that influencers can promote it is not so easy and includes several links in the supply chain. We must be aware that every product is made from raw materials which must be processed and then transported so that only then they can reach the store shelves where consumers can buy them. The road to get here is not easy and is full of different complications that can happen anywhere. In the process, of course, good communication between all stakeholders in the supply chain is important. Only in this way, they can try to avoid problems or better prepare for them.
Ključne besede:Supply chain, social networks, influencers, clothing.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici