| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv destinacijske znamke na prepoznavnost turistične destinacije
Avtorji:ID Osojnik, Matias (Avtor)
ID Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Osojnik_Matias_2022.pdf (2,14 MB)
MD5: 39766CD47DE520D0E3F19216D5F64617
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi obravnavamo vpliv destinacijske znamke na prepoznavnost turistične destinacije. Da bi lahko razumeli vsebino pojma destinacijska znamka in turistična destinacija, v teoretičnem delu predstavimo teorijo o turističnih destinacijah, njihovih značilnostih in strateški vidik trženja destinacije. Opredelimo tudi vsebino destinacijske znamke in navedemo nekaj primerov slovenskih in mednarodnih destinacijskih znamk. V zadnjem poglavju teoretičnega dela predstavimo načine oglaševanja destinacijskih znamk in analiziramo nekaj primerov vplivov destinacijskih znamk na prepoznavnost turistične destinacije s pomočjo družbenih omrežij. V empiričnem delu sledi analiza destinacijskih znamk, ki smo jo pripravili s pomočjo anketiranja in intervjuja z go. mag. Livijo Kovač Kostantinovič iz Slovenske turistične organizacije. Intervju je poglobil razumevanje slovenske destinacijske znamke »I feel Slovenia«, kar nam je pomagalo pri primerjavi slovenske destinacijske znamke z znamko Nove Zelandije. Z anketo smo pridobili podatke o prepoznavnosti destinacijskih znamk in ugotovili, kateri kanali oglaševanja se najpogosteje uporabljajo pri izbiri turistične destinacije. Analizirali smo tudi pozicioniranje občine Hoče-Slivnica, naredili SWOT analizo za področje razvoja turizma omenjene občine in pripravili konkreten predlog za uvedbo destinacijske znamke »Hočem doživeti Hoče«, pri čemer smo navedli načine trženja s pomočjo socialnih omrežij in primere potencialnih turističnih produktov, ki bi jih lahko uvedli v Hočah.
Ključne besede:turizem, destinacijska znamka, turistična destinacija, oglaševanje, družbena omrežja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Osojnik
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82804 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:128985347 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.11.2022
Število ogledov:817
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of a destination brand on tourism destination recognition
Opis:In this diploma thesis, we discuss the influence of the destination brand on the recognition of a tourism destination. In the theoretical part, we illuminate in theory the characteristics of tourism destinations, and the strategic aspect of destination marketing, which should help understand the concept of a destination brand. In addition, we define the content of a destination brand and name some examples of Slovene and international destination brands. In the last chapter of the theoretical part, we present some possible ways of advertising destination brands. We analyze the influence of some chosen destination brands on the recognition of a tourism destination through social networks. In the empirical part, we show a short analysis of two chosen destination brands, which we performed through a survey and an interview with Ms. Livija Kovač Kostantinovič, M.Sc. from the Slovenian Tourist Board. The conversation deepened our understanding of the "I feel Slovenia" brand, and helped us better compare the Slovene destination brand with the New Zealand’s brand. Through the survey, we obtained data on the recognition of destination brands and found out which advertising channels tourists use most often when deciding to visit a destination. Additionally, we analyzed the positioning of the Hoče-Slivnica municipality, and competed a SWOT analysis for the same. We prepared a concrete proposal for a new destination brand "Hočem doživeti Hoče"(I wish to experience Hoče) including social media marketing methods and potential tourist products.
Ključne besede:tourism, destination brand, tourism destination, advertising, social network


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici