| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poslovni model dropshipping v e-trgovini za ustvarjanje novih prodajnih priložnosti : diplomsko delo
Avtorji:ID Ključevšek, Jan (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kljucevsek_Jan_2022.pdf (3,27 MB)
MD5: 163EAEA2C48355BD51AE9DC80E3FB553
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Cilj diplome je bil analizirati poslovni model dropshipping in ugotoviti, kako se danes uporablja v e-poslovanju. V teoretičnem delu smo najprej raziskali e-trgovine ter podrobneje pojasnili delovanje poslovnega modela dropshipping, hkrati pa razložili oglaševanje v e-poslovanju. Ugotovili smo, da je glavna prednost e-trgovine poslovnega modela dropshipping v manjšem obsegu potrebnega začetnega kapitala, glavna slabost pa nizke marže in velika odvisnost od dobaviteljev. Za najenostavnejšo metodo iskanja dobrih dobaviteljev se je izkazala uporaba brezplačnih ali plačljivih imenikov dobaviteljev, v katerih so dobavitelji zbrani in organizirani glede na izdelke, ki jih ponujajo. Ugotovili smo tudi, da je uspeh e-trgovine večji, če ponuja več vrst izdelkov.
Ključne besede:dropshipping, e-poslovanje, e-trgovina, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Ključevšek]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVIII, 60 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-82740 Novo okno
UDK:659.1:[339:077](043.2)
COBISS.SI-ID:133573891 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.10.2022
Število ogledov:549
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The dropshipping business model in e-commerce to create new sales opportunities
Opis:The aim of this diploma was to analyze the dropshipping business model and to find out how it is used in e-commerce today. In the theoretical part, we first explored e-stores and explained in more detail how the dropshipping business model works, while also explaining advertising in e-commerce. We found out that the main advantage of a dropshipping e-store is the lower required amount of initial capital, and the main disadvantage are low margins and high dependence on suppliers. The simplest method of finding good suppliers has proven to be the use of free or paid supplier directories, where these are collected and organized according to the products they offer. We have also found out that it is easier to succeed with an e-store, in which we sell more products.
Ključne besede:dropshipping, e-business, e-commerce, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici