| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv medijev na propagando navijaške kulture : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Avtorji:ID Konjar, Žan Luka (Avtor)
ID Modic, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Slokan, Simon (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Konjar_Zan_Luka_2022.pdf (802,22 KB)
MD5: 101048C783F383F3A7DD1604CDDD3B0F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:V diplomski nalogi smo ugotavljali, na kakšen način mediji s svojim poročanjem o navijaških skupinah ter z njimi povezanih incidentih in neredih vplivajo na delovanje in prepoznavnost teh navijaških skupin v družbi. V današnjem svetu so mediji del našega vsakdanjega življenja, ki ga usmerjajo in nam ustvarjajo osebno mnenje. Mediji so prisotni vsepovsod in na vsakem koraku poskušajo s svojim poročanjem pritegniti čimveč občinstva. Bolj so pri tem uspešni, če objavljajo o stvareh, ki občinstvo privlačijo. Nasilje je zagotovo eno izmed področij, ki privablja pozornost ljudi, saj gre pri tem za željo posameznika po informiranju. Ljudje se najbolj zanimajo za stvari, ki jih lahko na kakršenkoli način ogrožajo. Mediji predvsem o kriminaliteti poročajo na senzacionalističen način; navadno poročajo o najbolj spektakularnih obikah nasilja. Zato se radi osredotočajo na incidente, ki jih povzročijo navijaške skupine in se dogajajo na športnih prireditvah ali v nekaterih primerih tudi izven stadionov in športnih dvoran. Na drugi strani tovrstno poročanje izkoriščajo navijaške skupine za svoj temeljni cilj, in sicer za (samo)promocijo. Ko določen medij poroča o nasilju navijaške skupine, se o njem veliko govori in razpravlja. S tem se navijaške skupine dokazujejo drugim navijaškim skupinam in preostalemu občinstvu, saj so zelo rade v središču pozornosti. Ugotovili smo, kakšno je stanje v Evropi na tem področju in kako se različne države spopadajo s tovrsnim problemom, primerjali smo države celinske Evrope z Veliko Britanijo, ki je ubrala poseben način v boju proti huliganizmu in nasilju na športnih prireditvah, in sicer s strogim pristopom velikih zapornih in denarnih kazni ter izkaznicami za vse udeležence športnih prireditev. V Sloveniji problem huliganizma ni tako problematičen, kot je bil na Otoku, in sicer zaradi manjšega zanimanja za nogomet, so pa tudi pri nas uvedli ukrep prepovedi udeležbe na športnih prireditvah in prekinitev potovanja nasilnim posameznikom. Mediji največ pozornosti namenijo nasilju v nogometu, kajti gre za najbolj priljubljen šport na svetu, kar še dodatno poveča možnost za zanimanje občinstva, to pa seveda vodi v večji dobiček, ki je eden izmed glavnih ciljev množičnih medijev.
Ključne besede:navijanje, kršitve javnega reda in miru, vpliv medijev, navijaške skupine, navijaška kultura, huliganizem, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[Ž. L. Konjar]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VII f., 77 str.
PID:20.500.12556/DKUM-82346 Novo okno
UDK:343.343.3:796.073(043.2)
COBISS.SI-ID:122936067 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.09.2022
Število ogledov:440
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the media on the propaganda of fan culture
Opis:In diploma thesis, we haved investigated how the media's coverage of incidents and disturbances, as well as of fan groups in general, influences the functioning and visibility of fan groups (in particular) in society. In today's world, the media are part of our daily lives, guiding and shaping our personal opinions. The media are everywhere, and at every turn they try to reach as many audiences as possible with their coverage. They are more successful if they post about things that appeal to their audience. And violence is certainly one of the areas that attract people's attention, because it is about the individual's desire to be informed. People are most interested in things that can threaten them in any way. The media mainly report on crime in a sensationalist way, and report on the most spectacular episodes of violence. This is why the media tend to focus on incidents caused by fan groups that take place at sporting events or, in some cases, even outside the stadiums and sports halls. On the other hand, this reporting is exploited by fan groups for their primary goal of (self)promotion. When a particular media outlet reports on fan group violence, it means that it will be widely discussed and debated. This is how cheerleaders prove themselves to other cheerleaders and the public, because they love to be in the spotlight. We also found out what the situation is in Europe in this area and how different countries are tackling this problem., First of all we compared the countries of continental Europe with Great Britain, which has taken a very special approach to combating hooliganism and violence at sporting events, through a strict approach of heavy prison and fine sentences and passes for all participants in sporting events. In Slovenia, the problem of hooliganism is not as problematic as it was on the Island, due to the lower interest in football, but we have also introduced a measure to ban violent individuals from attending sporting events. The media focus on violence in football because it is the most popular sport in the world, which further increases the potential for audience interest, which of course leads to more profit, which is one of the main goals of the mass media.  


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici