| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Seo za video marketing na primeru YouTube-a
Avtorji:ID Vahter, Nuša (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vahter_Nusa_2022.pdf (2,03 MB)
MD5: 4848B7C66CB116178204DBCAE2625DC5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Konstantno spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, promocije in načine poslovanja. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Zaradi veliko konkurence in prisotnosti ostalih podjetij na trgu je digitalna prisotnost podjetij postala ključen del njihovega obstoja in uspeha. Za pridobitev konkurenčne prednosti so podjetja uporabila in inkorporirala različne marketinške prijeme v svoje tržne strategije. Težava se pa skriva v tem, da je za mnoga podjetja preskok med tradicionalnim marketingom in digitalnim težak, saj se spopadajo s konstantnimi novostmi, novo tehnologijo, neizkušenim kadrom in ostalimi drugimi izzivi. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadaljevanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga, in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali, katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec sledi še praktičen pregled vsebine video marketinga in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadelavanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec pa sledi še bolj praktičen pregled vsebine video marketing in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube.
Ključne besede:digitalni marketing, video marketing, optimizacija (SEO), YouTube video marketing, SEO orodja, video marketing orodja.
Kraj izida:[Maribor]
Založnik:N. Vahter
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82323 Novo okno
UDK:339.13:004
COBISS.SI-ID:125831427 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.10.2022
Število ogledov:621
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Seo for video marketing using YouTube as an example
Opis:The constantly changing environment and technological developments have completely reoriented consumption, promotions and ways of doing business in recent decades. Marketing has reached a whole new scale with the invention of the internet, leading to the emergence of digital marketing. Due to the high level of competition and the presence of other companies in the market, the digital presence of companies has become a key part of their existence and success. To gain competitive advantage, companies have used and incorporated different marketing approaches in their marketing strategies. The problem is that for many companies, the leap between traditional marketing and digital marketing is a difficult one, as they face constant innovation, new technology, inexperienced staff and other challenges. In this assignment, we will look at digital marketing and what it entails. In this session, we will focus on a specific segment of digital marketing, namely video marketing and optimisation. In both topics, we will discuss key characteristics and explore which tools are the most optimal for use in companies today. Finally, here's a more practical look at video marketing and optimisation, using the example of the YouTube social channel.
Ključne besede:digital marketing, video marketing, optimisation (SEO), YouTube video marketing, SEO tools, video marketing tools.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici