| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spodbujevano učenje diskretnih markovskih jeder
Avtorji:ID Strmšek, Manca (Avtor)
ID Bokal, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Strmsek_Manca_2022.pdf (2,03 MB)
MD5: 2DB090FC6AC68D2629D428049218A3B2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskemu delu predstavimo akademijo učenja logičnih operatorjev z markovskimi jedri, katero so rešili študentje predmeta matematično modeliranje. Ob reševanju z elementi formativnega spremljanja opazujemo, v katerem čustvenem stanju se nahajajo, saj želimo, da pri učenju doživijo zanos. V prvem delu podrobno predstavimo uvodne pojme preslikav, teorije mere, verjetnosti in markovskih jeder ter teorijo optimalnega izkustva učenja z njeno matematizacijo. Pojasnimo čustvena stanja, katera doživlja agent ob reševanju nalog in se nanašajo na njegove sposobnosti ter zanimanje. V drugem delu predstavimo pojem akademije in elemente formativnega spremljanja v visokošolskem izobraževanju. Pojasnimo teorijo logičnih operatorjev in predstavimo akademijo, katere naloge z rešitvami se nahajajo na koncu magistrskega dela. Opišemo študijo primera, kjer kot mentorji, z vnaprej pripravljenimi cilji formativnega spremljanja, vodimo študente, da doživijo optimalno izkušnjo učenja.
Ključne besede:diskretne naključne spremenljivke, markovska jedra, učenje, optimalna izkušnja učenja, zanos, akademija, logični operatorji, mentorstvo, formativno spremljanje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Strmšek]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82289 Novo okno
UDK:519.217:004.8:159.976(043.2)
COBISS.SI-ID:119691267 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.08.2022
Število ogledov:685
Število prenosov:94
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reinforcement learning of discrete markov kernels
Opis:In this thesis, we present the academy of learning Boolean logical operators with Markov kernels, which was solved by the students of the course Matematično modeliranje. During the academy solving, we observe them with elements of formative assessment due to determining their emotional states, because we want them to experience flow. In the first part, we represent the terms of maps, measurement theory, probability and Markov kernels along with the theory of optimal learning experience and its mathematization. We explain the emotional states of an agent who is performing tasks, which depend on his skill and challenge levels. In the second part, we represent the term of academy and elements of formative assessment in higher education. We explain the theory of Boolean logical operators and we present the academy, whose tasks and solutions are presented at the end of this thesis. We describe the case study, where we participate as mentors and lead students towards accomplishing their optimal learning experience.
Ključne besede:discrete random variables, Markov kernels, learning, optimal learning experience, flow, academy, logical operators, mentoring, formative assessment.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici