| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
Avtorji:ID Pintar, David (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pintar_David_2022.pdf (1,24 MB)
MD5: 16AAF8A7569983B86D2A9991AFD97411
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Ključne besede:2D, Unity, libGDX, računalniška igra
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Pintar]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 34 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-82275 Novo okno
UDK:004.388.4(043.2)
COBISS.SI-ID:129194499 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.10.2022
Število ogledov:477
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of libGDX framework and Unity game engine through the development of a computer game Knight
Opis:The diploma thesis deals with comparison of technologies that are required to develop a two-dimensional computer game Knight in libGDX framework and Unity game engine. It deals with the presentation of advantages and disadvantages, that we have detected during the creation process of a prototype level of the game. Lastly, we go through the entire implementation process of the whole game using the Unity game engine.
Ključne besede:2D, Unity, libGDX, computer game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici