Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Pintar, David
(Avtor)
ID
Črepinšek, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pintar_David_2022.pdf
(1,24 MB)
MD5: 16AAF8A7569983B86D2A9991AFD97411
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Ključne besede:
2D
,
Unity
,
libGDX
,
računalniška igra
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[D. Pintar]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 34 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-82275
UDK:
004.388.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
129194499
Datum objave v DKUM:
17.10.2022
Število ogledov:
477
Število prenosov:
62
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.08.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparison of libGDX framework and Unity game engine through the development of a computer game Knight
Opis:
The diploma thesis deals with comparison of technologies that are required to develop a two-dimensional computer game Knight in libGDX framework and Unity game engine. It deals with the presentation of advantages and disadvantages, that we have detected during the creation process of a prototype level of the game. Lastly, we go through the entire implementation process of the whole game using the Unity game engine.
Ključne besede:
2D
,
Unity
,
libGDX
,
computer game
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj