| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zapis zgodbe ob sličicah v 2. razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Petrič, Špela (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Petric_Spela_2022.pdf (1,32 MB)
MD5: 57DE736C19A662277D6887417B47558D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu bomo predstavili vse štiri komponente za uspešno sporazumevanje, poslušanje, govorjenje, branje in pisanje. Govorjenju bomo posvetili velik del vsebine, saj je ključna komponenta za razvoja branja in pisanja. Otrok se že od rojstva uči in pripravlja na kasnejše branja in pisanje. Na to zelo vplivajo starši, saj s spodbujanjem, branjem primerne literature, pogovarjanjem ob prebranem in postavljanjem vprašanj lahko pomembno vplivajo in izboljšajo otrokovo znanje. Na ta način otrok pridobi več besedišča, izkušenj in navad, ki mu bodo koristile ob vstopu v osnovno šolo. Ob koncu teoretičnega dela se bomo dotaknili tudi pripovedovanja zgodb, samostojnega pisanja besedil učencev in njihove ustvarjalnosti. V empiričnem delu smo raziskovali zgodbe, ki so jih učenci zapisali ob prejetih sličicah. Praktično raziskovanje je potekalo v 2. razredu na eni izmed osnovnih šol v Mariboru. Rezultate smo pridobili s pomočjo deskriptivne metode raziskovanja z enkratnim preverjanjem. Zanimala nas je vsebina zgodbe, zapisane povedi, besede, uporabljena pisava in vrstni red sličic.
Ključne besede:poslušanje, govorjenje, branje, pisanje, pisanje in pripovedovanje zgodbe
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Š. Petrič]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 70 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-82263 Novo okno
UDK:37.015.31:[808.1+808.543]-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:121419011 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.09.2022
Število ogledov:1242
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Picture based story writing in the second year of primary school
Opis:This master’s thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part we introduced all 4 components necessary for successful communication: listening, speaking, reading and writing. A major part of this thesis deals with speaking, since it is essential for the development of reading and writing. A child learns and is preparing to read and write from birth. When parents encourage their children, read appropriate literature to them, talk with them about what they read, and ask questions about the contents of the stories, they can influence and improve a child’s knowledge in important ways and therefore have a significant impact on the child’s development of these skills. As a result, the child acquires a bigger vocabulary, as well as various experiences and habits which will help them when starting school for the first time. In the conclusion of the theoretical part, we talked about storytelling, student’s creativity and their independent text writing. The empirical part of this master’s thesis was based on researching student’s stories, which they wrote based on pictures presented to them. Practical research was performed in the second year in a primary school in Maribor. Results were attained with the help of the descriptive method with a one-time data verification. We were interested in the content of the student’s stories, sentences and words they used, whether they used upper- or lower-case letters, the sequence they put the pictures in, mistakes in the story and last but not least, if they titled their stories.
Ključne besede:listening, speaking, reading, writing, story writing and storytelling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici