| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spolni stereotipi v učbenikih angleščine: primerjava dveh izdaj serije učbenikov messages : master's thesis
Avtorji:ID Mešić, Veronika (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mesic_Veronika_2022.pdf (2,42 MB)
MD5: FD6D970C3694A678368B6543D52A1765
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The Master’s Thesis focuses on gender stereotypes in English language coursebooks with special emphasis on the comparison between two editions of the coursebook series Messages. The analysis of coursebook series consists of descriptive, qualitative, and quantitative analysis of gender stereotypes in the linguistic (text) and visual (photographs, illustrations) forms. The Master’s Thesis classifies gender stereotypes as those instances in which women and men are portrayed stereotypically e. g. in their profession, through physical appearance, assumed binary traits etc. The found stereotypes are represented descriptively and statistically. Both editions of the coursebook series Messages are compared in terms of gender stereotypes in them. The findings of the study show an increase in gender stereotypes in the visual imagery between the two editions, unequal male to female characters ratio, and underrepresentation of women in occupational roles and activities.
Ključne besede:gender stereotypes, English language textbooks, coursebook analysis, Messages, sexism
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Mešić]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVI, 77 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-82240 Novo okno
UDK:811.111(076):316.647.8:305(043.2)
COBISS.SI-ID:120809731 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.09.2022
Število ogledov:802
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.08.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spolni stereotipi v učbenikih angleščine: primerjava dveh izdaj serije učbenikov Messages
Opis:Magistrsko delo se ukvarja z naslovnim problemom spolnih stereotipov v dveh izdajah učbenikov za poučevanje angleškega jezika Messages. V delu sta primerjani dve izdaji učbeniške serije, in sicer prva iz leta 2005 in druga iz leta 2014, obe izdani pri založbi Rokus Klett. V smislu spolnih stereotipov so v obeh izdajah pregledane tako ilustracije in fotografije kot tudi besedilo, za spolni stereotip pa se v pričujočem delu šteje vsaka beseda, ilustracija in fotografija, ki potvarja družbeno uveljavljene spolne stereotipe (npr. o videzu obeh spolov, osebnostnih lastnostih, tipičnih zaposlitvah itd.). Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretični in empirični del. Teoretični del magistrskega dela obsega drugo poglavje, v katerem je predstavljena definicija spolnih stereotipov, kako se ti odražajo v angleškem jeziku in njegovi rabi ter kako so spolni stereotipi prisotni pri poučevanju angleščine kot tujega jezika in v šolskih učbenikih. Drugi del magistrskega dela zajema empirično raziskavo spolnih stereotipov v učbeniški seriji Messages. Pri analizi učbenikov so bili analizirani spolni stereotipi v vizualni in jezikovni obliki, pri čemer smo prešteli število moških in ženskih glavnih junakov v daljših besedilih, delež žensk in moških v dialogih (kolikokrat in koliko sta oba spola govorila), delež žensk in moških na fotografijah in ilustracijah. Posebno pozornost smo namenili spolno stereotipnim predstavam v vizualni in jezikovni podobi. Nato smo si zastavili tudi tri sezname, s katerimi smo pregledali oblačila ženskih in moških likov v vizualni podobi, barve oblačil (ali so te določene spolno stereotipno) in zunanji videz ženskih ter moških likov v vizualni podobi.
Ključne besede:spolni stereotipi, učbeniki za poučevanje angleškega jezika, analiza učbenikov, Messages, seksizem.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici