| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:The use of intelligent transport systems in the operation of driving schools : master's thesis
Authors:ID Božinić, Nikola (Author)
ID Šraml, Matjaž (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf MAG_Bozinic_Nikola_2022.pdf (4,33 MB)
MD5: AE4700D785852AD013EFE38127E97F9A
 
Language:English
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Abstract:The aim of the master's thesis was to conduct research on the use of intelligent transport systems in the current training of future drivers and their knowledge of the content and also knowledge of the content of employees in teh field of training of future drivers The current methods of driver training in individual countries are presented, with a more detailed description of their implementation and the method of testing the acquired knowledge. At the same time, the survey was conducted in the Republic of Croatia and the information on how well people are generally familiar with the knowledge of intelligent transport systems, how they apply them and what do they consider as usable intelligent systems were collected. The research was also conducted among employees in the field of training of future drivers, also in the Republic of Croatia, where were obtained on what changes employees believe have to be done, or how changes in the automotive industry could affect their work, such as is the phenomenon of autonomous driving. After that, a comparison of driver training nowadays wth the proposal of future training with the use of intelligent transport systems is presented.
Keywords:novice drivers, traffic safety, driving education, intelligent vehicle systems, autonomous driving
Place of publishing:Maribor
Place of performance:Maribor
Publisher:[N. Božinić]
Year of publishing:2022
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 75 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-82186 New window
UDC:[656.017.2:005.963.1]+629.053(043.2)
COBISS.SI-ID:140968963 New window
Publication date in DKUM:29.08.2022
Views:533
Downloads:44
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:KTFMB - FG
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:27.07.2022

Secondary language

Language:Slovenian
Title:Uporaba inteligentnih prometnih sistemov pri delovanju avtošol
Abstract:Namen magistrskega dela je bil predstaviti delo avtošol in raziskati uporabo inteligentnih transportnih sistemov pri usposabljanju voznikov. V prvem delu prispevka bomo predstavili trenutno stanje v avtošolah in nekatere primere iz evropskih držav. Kot primer evropskih držav smo vzeli Republiko Hrvaško, Češko, Finsko, Francijo, Veliko Britanijo in Italijo. Predstavili smo osnovne podatke začenši s starostjo za vpis v avtošolo, načinom usposabljanja v teoretičnem delu, nato v praktičnem delu, na koncu pa smo pokazali, kako izgleda dejanski način opravljanja določenega dela izpita. kot. Ker nekatere evropske države od bodočih voznikov zahtevajo, da po opravljenem usposabljanju v avtošolah opravijo izpit iz varne vožnje, smo vključili primere iz držav, kot so Belgija, Republika Srbija in Slovenija. Vsa ta varnostna usposabljanja se plačajo posebej glede na šolo vožnje, udeleženci pa se na izobraževanjih srečujejo z ekstremnimi situacijami v prometu. Naslednji del magistrske naloge smo posvetili inteligentnim transportnim sistemom, kjer smo na kratko pojasnili osnovne vsebine inteligentnih transportnih sistemov. Predstavili smo, kako lahko tehnologija hkrati vpliva na mlade voznike, in sicer smo vzeli tri ključne dejavnike varnosti v cestnem prometu: človek, vozilo in okolje, kjer smo prikazali, kakšen vpliv imajo lahko inteligentni transportni sistemi na posamezne dejavnike. Med varnostne elemente vozila seveda spadajo aktivni in pasivni elementi vozila. Po kratki predstavitvi osnovnega delovanja posameznega varnostnega elementa smo prešli na posamezno predstavljene inteligentne transportne sisteme, kot so ABS, ESP, ESC, ACC, TMPS, LDW, BSD, ki spadajo v našo skupino aktivnih varnostnih elementov, ter zračne blazine. in varnostni pasovi, ki pri nas sodijo v skupino pasivnih varnostnih elementov. Na koncu tretjega poglavja smo izpostavili inteligentne transportne sisteme, ki bi lahko pripomogli k varnosti mladih voznikov po opravljenem šolanju v avtošolah, kjer bi izpostavili idejo o začetku vgradnje »črne skrinjice« v vozilih. V poglavju z naslovom »Predstavitev inteligentnih transportnih sistemov v avtošolah« smo izvedli raziskavo na območju Republike Hrvaške. Anketa je potekala v obdobju od 1. 3. 2022 do 31. 3. 2022 preko spletne ankete in je bila sestavljena iz dveh delov. Prvi del raziskave je bil namenjen skupini, ki že ima vozniško dovoljenje ali se uprava udeležuje usposabljanja v avtošolah, drugi del pa je bil namenjen zaposlenim na področju usposabljanja bodočih voznikov. V anketi je sodelovalo 90 anketirancev, od tega 31 zaposlenih na področju usposabljanja bodočih voznikov. Namen in cilj raziskave je bil raziskati, koliko določena skupina pozna inteligentne transportne sisteme in ali pozna tudi izraz avtonomna vožnja. Kar zadeva prvi del ankete, smo na določena vprašanja prejeli porazne rezultate, tako je na vprašanje »Ali spremljate novice v zvezi z ADAS sistemi v vozilih?« velik del anketirancev odgovorilo, da ne spremljajo. V drugem delu, ki je namenjen zaposlenim v avtošoli, smo prejeli podatke, ki smo jih pričakovali, saj na primer velika večina zaposlenih pozna inteligentne transportne sisteme, porazen pa je bil tudi podatek, da zaposleni teh sistemov ne uporabljajo pri izobraževanju. , torej bodočih voznikov ne izobražujejo o kompatibilnosti sedanjih vozil. Po obdelavi podatkov, zbranih z anketno raziskavo, smo bili pozorni na to, kako lahko inteligentni transportni sistemi in sistemi ADAS vplivajo na delo samih avtošol. Obenem smo predstavili idejni načrt usposabljanja bodočih voznikov, kjer bi povečali število ur usposabljanja, uvedli obvezno prometno psihologijo, saj je človek še vedno ključni dejavnik pri vožnji, in seveda povečali izobraževanje o novejših tehnologijah v vozilih. , kar bi tudi pomenilo, da bi se morali inštruktorji dodatno izobraževati in izobraževati, poskušati spraviti celoten sistem usposabljanja voznikov na bistveno višjo raven, da bi povečali varnost na cestah, hkrati pa ljudi ne metali
Keywords:vozniki začetniki, prometna varnost, vozniško izobraževanje, inteligentni sistemi vozil, avtonomna vožnja


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica