| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
Avtorji:ID Golob, Dona (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Golob_Dona_2022.pdf (1,72 MB)
MD5: 945D78A0CFDED9A2C0600FD5285574B5
PID: 20.500.12556/dkum/597f345d-6ecd-4db8-b5f7-e525970b0d18
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.
Ključne besede:družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, zvezdniki, vplivneži
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Golob]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 70 f.))
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-82096 Novo okno
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:128920067 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.08.2022
Število ogledov:396
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.07.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Celebrity and influencer advertising on Instagram
Opis:In this thesis, we presented advertising with celebrities and influencers on Instagram, the differences between the two methods of advertising and explored which method is more successful. We analysed Instagram posts of Slovenian celebrities and influencers and determined which method of advertising is more successful in Slovenia, based on the engagement rate. We found that Slovenian influencers are more successful in advertising on Instagram than Slovenian celebrities, as they achieve a higher engagement rate on average. Our survey examined how Instagram users in Slovenia perceive advertising with celebrities and influencers on Instagram. We determined whether celebrities or influencers have a better reputation among users, who persuades them more to buy products or services through advertising and whose opinion they trust more.
Ključne besede:social media, Instagram, advertising, celebrities, influencers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici